Nieuw ontwerp van scratch (Tips en Advies welkom!!)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jasper De Moor

Jasper De Moor

21/04/2014 19:44:16
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik heb dus zoals geadviseerd in mijn vorig topic een design van scratch gemaakt.
Khoop dat jullie het mooi vinden en een paar tips hebben.
Dit voorbeeld is volledig gemaakt in photoshop en ik moet dus nog aan de codes beginnen ik weet dat ik al die dingen kan en dat ze mogelijk zijn dus geen probleem.

Afbeelding

Vriendelijke groetjes,
Jasper De Moor,
Gewijzigd op 21/04/2014 19:45:18 door Jasper De Moor
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 14:41:20
 
Jasper De Moor

Jasper De Moor

23/04/2014 20:35:52
Quote Anchor link
Geen reactie....
Is het zo slecht.....?
Nieuwe versie...:
http://eclipseorigins.com/community/filehost/75652cc2421cbe6faa736a5a2a4effb0.png
Gewijzigd op 23/04/2014 20:42:22 door Jasper De Moor
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/04/2014 21:04:06
Quote Anchor link
Maak een mooi logo i.p.v een simpele tekst met een nostalgisch-ogende font.

Verder een klein minpuntje:
Het zou een mooi visitekaartje zijn door wat logischere code te tonen. Als ik op de achtergrond onduidelijke variabelen en die()'s zie, oogt het niet van professionaliteit.
 
Jasper De Moor

Jasper De Moor

23/04/2014 21:45:29
Quote Anchor link
- Aar - op 23/04/2014 21:04:06:
Maak een mooi logo i.p.v een simpele tekst met een nostalgisch-ogende font.

Verder een klein minpuntje:
Het zou een mooi visitekaartje zijn door wat logischere code te tonen. Als ik op de achtergrond onduidelijke variabelen en die()'s zie, oogt het niet van professionaliteit.

wat bedoel je precies met logische code?
(Die code op de achtegrond heb ik ooit eens gebruikt om youtube filmpjes uit een database allemaal op pagina's per 5 te zetten - en hij is compleet je zou het kunnen lezen als hij niet gefade was)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/04/2014 21:52:20
Quote Anchor link
Ik vind die()'s en een variabele $sql2 niet echt logische code, en zoiets wil je ook niet als visitekaartje gebruiken.
 
Jasper De Moor

Jasper De Moor

23/04/2014 21:58:07
Quote Anchor link
Ik ga de codes gewoon uit de achtergrond weglaten.
Dankje voor de tips aar :)
nieuwe versie tot nu:
http://eclipseorigins.com/community/filehost/42986b163284e3f3b42288351f746c04.png
 
Wouter J

Wouter J

23/04/2014 22:54:05
Quote Anchor link
Ik vind die 3, J en 5 niet zo'n heel erg geslaagd idee daarbovenin. Boven het feit dat W3C dit logo waarschijnlijk beveiligt heeft en je niet zomaar je eigen kleur mag gebruiken gaat 99% van je bezoekers niet doorhebben dat dit op CSS3 en HTML5 slaat. Daarnaast heb je ze op de meest belangrijke plek geplaatst van je website: linksbovenin. Ik zou wel een belangrijkere boodschap aan mijn bezoekers willen meegeven.

Vervolgens valt me je voorliefde voor dialecten op, aangezien deze ook vrij kolossaal aanwezig zijn in de website. Maak deze ietsje kleiner :) En naar mijn weten is belgisch gewoon Nederlands of Frans en is amerikaans gewoon engels ;)

Dan hou je alleen nog jouw naam (in een mooi font) en een achtergrond (die naar mijn mening veelsteveel contrast heeft, doordat je verlichte toetsen in een donkere omgeving hebt gebruikt) over. Ik hoop dat er nog meer op je website te zien valt? (al maakt het wel nieuwsgierig :P)
 
Reshad F

Reshad F

24/04/2014 09:38:33
Quote Anchor link
nog een aanvulling, vlaggetjes zijn een verkeerde vorm van taal kiezen op de website. Dit is omdat je bijvoorbeeld in België bijv 2 talen hebt. dus als een Franse Belg op jou site komt en op het Belgische vlaggetje klikt dan valt hij van zijn stoel als die ontdekt dat het gewoon Nederlands blijkt te zijn. Doorgaans wordt er aangeraden om NL | EN etc te gebruiken.
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

24/04/2014 11:04:58
Quote Anchor link
Nog een aanvulling, zoals Wouter0100 al zei: Er staat vast en zeker copyright op dat W3C logo, en ik zou het persoonlijk mooier vinden als u schaduw aan dat W3C logotje toevoegt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.