Nieuwssysteem
Hoi iedereen,
Of ik zoek niet goed of ik heb gewoon gelijk: de nieuwssystemen in de scriptlib zijn verouderd. Ik zie wat posts van 2006 volgens mij, maar verder geen enkel up to date script.
Is er ergens een heel simpel nieuws script, zonder reactie's enzo, maar met een simpele WYSIWYG editor? En dan liever geen cutenews =)...
Groeten,
Jurrian
Ps: zelf maken? geen tijd voor =(
Toevoeging op 15/01/2011 11:07:40:
Oh, ik zie er nu één van 2009? Is die misschien goed...? Hmm, zo te merken niet want ik krijg het niet aan de praat =S
Of ik zoek niet goed of ik heb gewoon gelijk: de nieuwssystemen in de scriptlib zijn verouderd. Ik zie wat posts van 2006 volgens mij, maar verder geen enkel up to date script.
Is er ergens een heel simpel nieuws script, zonder reactie's enzo, maar met een simpele WYSIWYG editor? En dan liever geen cutenews =)...
Groeten,
Jurrian
Ps: zelf maken? geen tijd voor =(
Toevoeging op 15/01/2011 11:07:40:
Oh, ik zie er nu één van 2009? Is die misschien goed...? Hmm, zo te merken niet want ik krijg het niet aan de praat =S
Gewijzigd op 15/01/2011 11:14:53 door Jurrian Nijland
Gesponsorde koppelingen:
Gewoon wordpress pakken.
Karl Karl op 15/01/2011 11:20:30:
Gewoon wordpress pakken.
Heb ik al wel eens geprobeerd, maar ik hou niet zo veel van al die extra's.
Gewijzigd op 15/01/2011 12:09:22 door Jurrian Nijland
Ik weet niet zozeer of je er wat aan hebt maar deze vond ik:
Nieuws script (komt wel uit 2008 dus check de code wel even, maar dat moet je sowieso altijd doen voordat je ook maar iets op je server zet).
En ik hoor deze tegenwoordig ook vaak vallen:
Cutephp
Nieuws script (komt wel uit 2008 dus check de code wel even, maar dat moet je sowieso altijd doen voordat je ook maar iets op je server zet).
Cutephp
The Dutch Guy op 15/01/2011 11:52:00:
Ik weet niet zozeer of je er wat aan hebt maar deze vond ik:
Cutephp
Cutephp
Ten eerste: bedankt voor de reactie. Ik heb even gekeken, en zal de eerste uitproberen. Lijkt me namelijk precies wat ik wil.
Die tweede, dat is wat ik bedoelde met cutenews... wat ik dus liever niet wil :).
Groeten,
Jurrian