online betaling mini !
Hoi,
ik heb al paar keer iDeal gebruikt, prima maar wel duur !
voor volgende website moet er mini betaald kunnen worden. Dat worden bijvoorbeeld betalingen van 0,20-0,50. Met iDeal moet je dan ongeveer bijleggen!
Wel is het plan een grootte omzet te halen , gepland > 1000 per week :)
Waar/hoe is dit te regelen , de kosten zouden dan eigenlijk minder dan 5 cent moeten zijn. Is dat mogelijk ?
ik heb al paar keer iDeal gebruikt, prima maar wel duur !
voor volgende website moet er mini betaald kunnen worden. Dat worden bijvoorbeeld betalingen van 0,20-0,50. Met iDeal moet je dan ongeveer bijleggen!
Wel is het plan een grootte omzet te halen , gepland > 1000 per week :)
Waar/hoe is dit te regelen , de kosten zouden dan eigenlijk minder dan 5 cent moeten zijn. Is dat mogelijk ?
Gesponsorde koppelingen:
Je kunt voor sms of telefoon betalingen gaan. Maar ik betwijfel of dat wel geld oplevert bij zulke bedragen.
Wat is eigenlijk het bedrag wat je verschuldigd bent per ideal betaling..?
Ligt eraan of je het zelf bij je bank aanvraagt of een api gebruikt via mollie, targetpay, etcetera. Ik weet dat het bij mollie één euro per betaling is, ongeacht hoe groot het bedrag is.
Bij ing/iDeal is het start bedrag ~ 0,75
maar bij serieuze hoeveelheden krijg je een behoorlijke kwantum korting.
Maar voor bedragen 0,20-0,75 zal dat wel nooit uit kunnen.
Vandaar dat ik iets anders zoek, SMS betalingen gaan ook vaak met kleine bedragen, iemand enig idee aan wat voor kosten je dan moet denken ?
maar bij serieuze hoeveelheden krijg je een behoorlijke kwantum korting.
Maar voor bedragen 0,20-0,75 zal dat wel nooit uit kunnen.
Vandaar dat ik iets anders zoek, SMS betalingen gaan ook vaak met kleine bedragen, iemand enig idee aan wat voor kosten je dan moet denken ?
Echter zijn mensen terughoudend met SMS betaling of telefoonbetaling.
Wat dient er te worden betaald, niet de prijs maar het product?
Wat dient er te worden betaald, niet de prijs maar het product?
Bump
Heb je zelf al eens contact opgenomen met wat bedrijven die diensten aanbieden? Vraag eens hoe het allemaal precies zit. Daar word je wijzer van dan dat je hier zit te wachten op een antwoord.
Minitix van de Rabobank is misschien iets voor jou. Vanaf 0,15 per transactie, maar ook zij hebben het over kwantum korting.
http://www.minitix.nl/wat_is_het
http://www.minitix.nl/wat_is_het
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lauren Zonneveld