Online gaming
Welke ervaren programmeur heeft zin om een online gaming site te maken.
De vergoeding is een aandeel in het bedrijf.
Voor vragen kan je mij altijd mailen op [email protected]
Met vriendelijke groet,
Younoe
zorg ervoor dat je vacature conform de criteria is. Duidelijke werkzaamheden omschrijving ontbreekt.[/modedit]
Gewijzigd op 14/07/2010 15:29:44 door Bas IJzelendoorn
Ik gok dat je zo'n text based spelletje bedoeld?
Of een crime.. xD
Dus stel: ik steek 25 uur in het bouwen van zo'n game, en geen hond komt ernaar kijken. Wat heb ik er dan aan?
Cornel
Hiervoor moet je toch denk ik wel even in de buidel tasten
Zoals Cornel al zei: Ik steek 25 uur in het bouwen en er komt niemand kijken?
Wat heb ik er dan aan?
1. Als het een bedrijf is wil je dan wel aan een onbekend persoon het aandeel weg geven en voor hoeveel procent?
2. wat is de meer waarde van dit aandeel dan bijvoorbeeld alleen me naam onder de colofon die nog niet eens de helft op zo een website leest
3. Wat als het gehackt wordt o.i.d.?
4. Een ervaren iemand? die dit gratis doet? en slecht voor een aandeel in het bedrijf als het al een bedrijf is?
Edit:
wat is jou eigen kennis met PHP/MySQL en alle andere benodigde scripting talen? En wat ga jij doen? Of wordt de programmeur slechts "gebruikt" voor het maken van jou website en daarna zelf de eer op strijken?
wat is jou eigen kennis met PHP/MySQL en alle andere benodigde scripting talen? En wat ga jij doen? Of wordt de programmeur slechts "gebruikt" voor het maken van jou website en daarna zelf de eer op strijken?
Lees tevens even mijn edit in je post en werk dit even bij?
Gewijzigd op 14/07/2010 15:35:42 door Bas IJzelendoorn
Maak daar het dubbele of het driedubbele van, als je een goed georganiseerde game wilt hebben dan...
Haha, 25 uur. Dat gaat dus echt nooit lukken he! Mag je wel een aardig iemand kunnen vinden als ie er dan 5 jaar in wil steken...,
5 jaar is ook overdreven.. als je een goed framework gebruikt en behoorlijk wat ervaring hebt zoals de TS ook vraagt moet je het wel in 100 kunnen doen.
100 uur???!!! Nou, ik weet niet wat voor flutspel je dan krijgt. Of je moet er 30 programmeurs aan zetten....
Dat ligt aan de programmeur zelf..
Je kunt beter zeggen
0 € ???!!! Nou, ik weet niet wat voor flutspel je dan krijgt.. Want dit topic gaat natuurlijk nergens over, iemand anders opdraaien voor iets waar jij denkt ( Want dat is natuurlijk nog helemaal niet zeker ) later geld voor gaat verdienen
Ik ga er natuurlijk geen probleem van maken:-), maar je hebt serieus een bovenmenselijke super krachtige robotprogrammeur nodig wil je in 100 uur een klikspel willen maken dat in theorie zou kunnen concurreren met tribalwars of travian oid.
- er een budget voor is.
- hoeveel tijd het in beslag gaat nemen.
- wat het aandeel inhoud.
- wat voor soort spel het moet worden.
- welke codering er wordt gevraagd
- Deadline
en noem maar op.
Ja oke, zo ver had ik niet gedacht, ik dacht meer aan een 'simpel' crime spelletje
En uiteindelijk kan hij het zelf..
Want gewoon het idee neerzetten en de andere het werk laten doen, werkt 'volgens mij' ook niet.
Na een hele lange tijd ja. Een online browser game is heel lastig om te maken. Tenminste als je het goed wilt doen..
Inderdaad, en ik geloof ook dat als de TS de leider wil zijn, dat ze maar naast elkaar moeten gaan wonen oid. Want er zijn echt zoveel dingen nodig die ze onderling moeten bespreken. Over de aanpak etc.
Dit is trouwens een goede blog om te lezen
http://development.blog.markkazemier.nl/category/browser-based-games/
Heeft die TS nog wel zin om te reageren?? Met zoveel commentaar:P
Hij heeft nog geen een keer gereageerd op vragen.
Jordy nvt op 14/07/2010 19:08:20:
dat in theorie zou kunnen concurreren met tribalwars of travian oid.
Alsof dat in één keer zo geschreven/geworden is als het nu is... Je moet ergens beginnen en met 100 uur heb ik echt wel de basis van een fatsoenlijk spel in elkaar zitten.