PDF download Corrupt
Hi,
Ik heb deze code:
Downloaden van de pdf gaat perfect, alleen als het gedownload is krijg ik een PDF File Corrupt melding.
Hoe kan dat?
$action is de variable die gevuld wordt vanuit een ander bestand, die zorgt dat de goeie naam wordt gedownload. (bv: tuin, kat, vis)
Ik heb deze code:
Code (php)
Downloaden van de pdf gaat perfect, alleen als het gedownload is krijg ik een PDF File Corrupt melding.
Hoe kan dat?
$action is de variable die gevuld wordt vanuit een ander bestand, die zorgt dat de goeie naam wordt gedownload. (bv: tuin, kat, vis)
Gesponsorde koppelingen:
Gekke vraag misschien maar heb je na je readfile nog output? Dan plak je namelijk extra informatie aan je bestand wat niet klopt.
verder is je klasse en foutenafhandeling beneden peil. Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel door.
Vergelijk het origineel eens met het bestand wat je 'download'. Zie bijvoorbeeld hier voor misschien een goede tool.
@TJVD tvb, nee, ik heb het hele bestand geplaatst.
@Niels Kieviet, het is een klein testje voor mezelf, had er idd geen foutafhandeling in ;)
@Karl, ik weet dat het bestand niet klopt, want ik heb het origineel er naast liggen. Of begrijp ik je nu verkeerd?
@Niels Kieviet, het is een klein testje voor mezelf, had er idd geen foutafhandeling in ;)
@Karl, ik weet dat het bestand niet klopt, want ik heb het origineel er naast liggen. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Zet eens de error regels erboven
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors',1);
en commentaar de header regels even uit, dan krijg je veel onleesbare data maar misschien ook wat errors.
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors',1);
en commentaar de header regels even uit, dan krijg je veel onleesbare data maar misschien ook wat errors.
Lol...
Warning: readfile(/uploads/tuin.pdf) [function.readfile]: failed to open stream: No such file or directory in C:\Users\Gebruiker\Documents\My Dropbox\Docu - Beheer\root\includes\download.php on line 13
Toevoeging op 23/11/2010 11:05:10:
En die staat er toch echt....
Toevoeging op 23/11/2010 11:06:07:
Feit is wel dat ik het hiermee wel op heb gelost. Hij ging tever terug naar de ROOT (logisch, PHP :$)
Warning: readfile(/uploads/tuin.pdf) [function.readfile]: failed to open stream: No such file or directory in C:\Users\Gebruiker\Documents\My Dropbox\Docu - Beheer\root\includes\download.php on line 13
Toevoeging op 23/11/2010 11:05:10:
En die staat er toch echt....
Toevoeging op 23/11/2010 11:06:07:
Feit is wel dat ik het hiermee wel op heb gelost. Hij ging tever terug naar de ROOT (logisch, PHP :$)
logisch toch, je hebt /uploads dus je begint met de root.