PHP Beveiliging
Heb net even een artikel over object vs assoc bekeken, en daar wordt mij vanzelfsprekend dat assoc gebruikt moet worden. Erg omslachtig object. Ben ik eigenlijk nog nooit achteraan gegaan, het werkte, dus waarom anders.
Ik ga daarmee aan de gang.
En bij anderen dan (welke ik eigenlijk nog nooit gebruikt heb)? Row, array, field of lengths? Ook assoc gebruiken?
Ik ga daarmee aan de gang.
En bij anderen dan (welke ik eigenlijk nog nooit gebruikt heb)? Row, array, field of lengths? Ook assoc gebruiken?
Gewijzigd op 07/09/2010 22:35:30 door Roy D
Gesponsorde koppelingen:
Kijk top! Ik ben hier weer fantastisch geholpen met al mijn vragen, elke dag leren we weer wat!
Bedankt.
Bedankt.
Nog even terug komend op dit topic.
Wanneer ik nu een html pagina in de database opsla (netjes tussen html_real_escape_string) en ik echo deze hoeft dit niet tussen htmlentities te komen omdat waar de html pagina vandaan komt vertrouwd is en mag ook echt als html weergeven worden, niet als platte tekst. Nu stuit ik op het probleem dat speciale tekens als het euro teken niet goed weergeven worden. Na wat speuren heb ik hier de utf8_encode functie voor gebruikt.
Is dit ook de juiste wijze?
Wanneer ik nu een html pagina in de database opsla (netjes tussen html_real_escape_string) en ik echo deze hoeft dit niet tussen htmlentities te komen omdat waar de html pagina vandaan komt vertrouwd is en mag ook echt als html weergeven worden, niet als platte tekst. Nu stuit ik op het probleem dat speciale tekens als het euro teken niet goed weergeven worden. Na wat speuren heb ik hier de utf8_encode functie voor gebruikt.
Is dit ook de juiste wijze?