php code verdwenen bij online plaatsen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Robin Vancuyck

Robin Vancuyck

22/08/2014 10:56:26
Quote Anchor link
Hey,

Heeft er iemand een idee hoe het komt dat mijn php code verdwijnt bij het online plaatsen op een online server met bijgevolg een niet werkende pagina terwijl het op mijn eigen wamp server wel werkt?

Mvg,
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 00:12:51
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/08/2014 11:12:32
Quote Anchor link
Alles tussen de php-tags wordt dan ook verwijderd?

Misschien is PHP niet toegestaan op de server. Hoewel je dan normaal gewoon de PHPcode in platte tekst op je scherm ziet.
 
Robin Vancuyck

Robin Vancuyck

22/08/2014 11:21:14
Quote Anchor link
Beste,

Dank voor uw antwoord.

Ik heb mijn stuk php code toegevoegd aan een bestaande webpagina. Bij het bekijken van die webpagina zie ik enkel wat er al stond van vroeger en dus geen resultaat van mijn php code. Bij het bekijken van de paginabron is het hele stuk php code gewoon verdwenen inclusief de php tags.

Ik heb geen idee of php al dan niet wordt toegestaan op de server. Dit ga ik alleszins controleren.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/08/2014 11:33:19
Quote Anchor link
PHP wordt uitgevoerd op de server, dus PHP-code zie je nooit terug in de broncode via je browser.

Ik denk dat er eerder sprake is van verwarring dan dat PHP-code verwijderd wordt. Kijk voor uitsluitsel eens naar het .php-bestand op de server.
 
Pipo Clown

Pipo Clown

22/08/2014 13:01:44
Quote Anchor link
Wat is de extensie van de pagina waarin het mis gaat ?

Is dit html of php ?
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

22/08/2014 13:08:37
Quote Anchor link
Pipo Clown op 22/08/2014 13:01:44:
Wat is de extensie van de pagina waarin het mis gaat ?

Is dit html of php ?


Dit is php, anders wordt PHP als platte tekst weergeven op de pagina. TS geeft duidelijk aan de PHP niet getoont wordt. Ik denk dat er een fout zit in je PHP code. Je zou kunnen kijken of er PHP errors terug komen met error_reporting.
Gewijzigd op 22/08/2014 13:09:05 door Bas IJzelendoorn
 
Reshad F

Reshad F

22/08/2014 13:09:18
Quote Anchor link
Download de pagina weer en open het lokaal kijk of ze daadwerkelijk verdwenen zijn want het is logisch dat jij geen php tags ziet in je broncode.
 
Robin Vancuyck

Robin Vancuyck

25/08/2014 11:28:27
Quote Anchor link
hoe moet je dat precies doen met die error_reporting?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/08/2014 11:34:54
Quote Anchor link
Bovenaan in je PHP-code zetten, na je <?php-tag:
error_reporting(E_ALL);
Gewijzigd op 25/08/2014 11:35:16 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.