php en oscommerce shop

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jan Douma

Jan Douma

03/02/2005 12:42:00
Quote Anchor link
Leuk die gratis oscommerce software om je eigen shop te maken
De standaard oscommerceshop is met een paar muisklikken via de webserver te installeren, maar je wilt een winkel een eigen homepage (frontstore) met andere bladzijden geven, maar nu wordt het lastig , want ik ben geen webdesigner of php programmeur, maar goed een beetje zicht heb ik er wel op, dus dat zou toch geen echt probleem kunnen zijn

Om een eigen gezicht aan oscommerce winkel te geven kan je gebruik maken van 2 templatemakers (STS en BTS) endeze maken gebruik van PHP

Ik heb ze beide bestudeerd en kom er niet uit: navraag bij de 2 personen die deze 2 contributies
( zo word een uitbreidingspakket genoemd: zijn ook te vinden op de engelse oscommerce site)
bedacht/ondersteunen ( het is gratis software) hoe je dan een eigen oscommerce websiite mb.v een templatemaker ontwerpt, daarvan is geen goede handleiding voor geschreven
( deze 2 personen zijn er ook niet toe bereid zoals me bleek enwillen het lekker voor zich zelf houden)

Dat is dan het grote nadeel van deze gratis software en alleen php kenners ( ook html en css komt erbij kijken) zullen het ws wel doorzien.

Mijn opzet is om een eigen websit te maken in oscommerce op een gemakkelijke manier en als ik me daarvoor eerst een grondige kennis van PHP en het programma oscommerce lijkt me wel wat veel van het goede.


Zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van deze template systemen en assitenti ewillen verlenen bij het maken van oscommerce website?

( het is een goede html/php training tegelijkertijd?)

doumawis
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 12:31:01
 
Baken

Baken

03/02/2005 14:57:00
Quote Anchor link
Mwah ik denk dat je opzoek moet naar een winkel script op maat gemaakt.

Oscommerce ken ik niet.