php en oscommerce shop

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jan Douma

Jan Douma

03/02/2005 12:42:00
Quote Anchor link
Leuk die gratis oscommerce software om je eigen shop te maken
De standaard oscommerceshop is met een paar muisklikken via de webserver te installeren, maar je wilt een winkel een eigen homepage (frontstore) met andere bladzijden geven, maar nu wordt het lastig , want ik ben geen webdesigner of php programmeur, maar goed een beetje zicht heb ik er wel op, dus dat zou toch geen echt probleem kunnen zijn

Om een eigen gezicht aan oscommerce winkel te geven kan je gebruik maken van 2 templatemakers (STS en BTS) endeze maken gebruik van PHP

Ik heb ze beide bestudeerd en kom er niet uit: navraag bij de 2 personen die deze 2 contributies
( zo word een uitbreidingspakket genoemd: zijn ook te vinden op de engelse oscommerce site)
bedacht/ondersteunen ( het is gratis software) hoe je dan een eigen oscommerce websiite mb.v een templatemaker ontwerpt, daarvan is geen goede handleiding voor geschreven
( deze 2 personen zijn er ook niet toe bereid zoals me bleek enwillen het lekker voor zich zelf houden)

Dat is dan het grote nadeel van deze gratis software en alleen php kenners ( ook html en css komt erbij kijken) zullen het ws wel doorzien.

Mijn opzet is om een eigen websit te maken in oscommerce op een gemakkelijke manier en als ik me daarvoor eerst een grondige kennis van PHP en het programma oscommerce lijkt me wel wat veel van het goede.


Zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van deze template systemen en assitenti ewillen verlenen bij het maken van oscommerce website?

( het is een goede html/php training tegelijkertijd?)

doumawis
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 12:31:01
 
Baken

Baken

03/02/2005 14:57:00
Quote Anchor link
Mwah ik denk dat je opzoek moet naar een winkel script op maat gemaakt.

Oscommerce ken ik niet.

Voor een paar (hehe) eurie's kan ik wel een winkel script opmaat maken. PM of mail mij ([email protected]) Maar waarschijnlijk staan er op phphulp.nl nog enkele die u kunt gebruiken.

Jelmer
 
Eris -

Eris -

03/02/2005 15:00:00
Quote Anchor link
Waarom oscommerce is misschien wel de beste "Webshop" script die er is.

@jelmer het is hier niet de bedoeling om iets anders aan te bieden dan hij vraagt. Als hij met oscomerce wilt werken dan doet hij het en hoef je hem geen andere webshop aan te bieden
 
Jan Douma

Jan Douma

03/02/2005 15:24:00
Quote Anchor link
Jelmer:
Mwah ik denk dat je opzoek moet naar een winkel script op maat gemaakt.

Oscommerce ken ik niet.

Voor een paar (hehe) eurie's kan ik wel een winkel script opmaat maken. PM of mail mij ([email protected]) Maar waarschijnlijk staan er op phphulp.nl nog enkele die u kunt gebruiken.
Jelmer


Ja, oscommerce is public software en een winkel maken via "mijn winkel"( leverancier database producten via Excel) met een html website is voor mij geen probleem

Veel mensen verdienen toch weer centjes aan die oscommerce door hun diensten aan te bieden

Dat doe jij nu ook Jelmer en dat is normaal, want je wilt verdienen en lekker aan de slag gaan.
Had een leuk aanbod kunnen zijn, maar er is geen noodzaak.

Voor mij is het hobby werk dat oscommerceshop ( ik wil geen winkel daadwerkelijk nu beginnen)en een bron van studeren met PHP en HTML

Interessant is om te proberen om gemakkelijk met de templatemakers( STS of BTS) een oscommerce shop te maken waarmee ik mijn broer zijn eenmansbedrijf website kan helpen in het geval dat..

Het is dus een combinatie van studieobject/ mogelijke vervanging website

Een ervaren php programmeur zou er denk ik wel raad mee moeten weten hoe de templatemakers
te gebruiken en daarom zit ik hier ook op het forum
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.