PHP framework, wel of niet doen? En welk framework?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Hans -

Hans -

09/10/2015 17:31:32
Quote Anchor link
Rickert,

Dankjewel, het is ook niet specifiek voor een blog. Het gaat mij er meer om dat ik een tutorial vind die mij uitlegd hoe ik een website maak in symfony2 met een cmsje erachter. Een voorbeeld kan zijn een blog die te beheren is. Snapje? Daar ben ik naar opzoek. Engels of nederlands maakt in deze even niets uit.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 00:56:40
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

09/10/2015 23:58:25
Quote Anchor link
In Symfony kun je gewoon je eigen beheerpaneel maken. Maar je kunt ook eens kijken naar SonataAdminBundle. Echter denk ik dat je je daar iets te vroeg druk om maakt. Begin eens met de console waarmee je eerst eens een Entity creëert en daarna de CRUD. De code die dan gegenereerd wordt kan vervolgens een record in de database toevoegen of wijzigen, de record laten zien en een lijst tonen van alle records in de database. Echter heb je nog NUL opmaak en zul je al gauw tot de ontdekking komen dat je nog veel wilt customizen..

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
php app/console doctrine:create:entity
php app/console doctrine:schema:update --force
php app/console doctrine:generate:crud


Aan het einde van deze video kun je zien hoe deze commando's gebruikt worden
 
Hans -

Hans -

10/10/2015 00:41:45
Quote Anchor link
Dankjewel! Heb je toevallig een tutorial waar ik dit uitgelegd krijg en waar ik dat stap voor stap kan leren en toepassen?
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.