DELETE

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:05:01
Anchor link
DELETE
Gewijzigd op 29/08/2015 14:42:03 door Jeroen dj
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 14:21:37
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/08/2015 13:29:00
Anchor link
Dat valt ook niet mee in zo een if-else brei debuggen.

Waarom begin je niet met het schrijven van enkele functies?

Waarom lees ik om de paar regels NAGENOEG dezelfde query. Dit kan toch ook in één keer met behulp van één of enkele variabelen?

Klein voorzetje:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php

function logAction($username, $password, $ip, $message)
{

    global $sql;
    
    $sql = "INSERT INTO logs (username, password, ip, note, date)
                                        VALUES ('$username', '$password', '$ip', '$message', NOW())"
;
    mysql_query($sql) or die(mysql_error());
}



// functie aanroep:
logAction('Frank', '1234', '127.0.0.1', 'test');
?>
Gewijzigd op 29/08/2015 13:30:38 door Frank Nietbelangrijk
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:40:00
Anchor link
@Frank_Nietbelangrijk dit heb ik omdat hij de foutmelding/melding door moet geven
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/08/2015 13:44:40
Anchor link
Jeroen dj op 29/08/2015 13:40:00:
@Frank_Nietbelangrijk dit heb ik omdat hij de foutmelding/melding door moet geven


Maar Jeroen als je verder wilt komen in de wereld van programmeren dan moet je wel iets aan je structuur willen gaan verbeteren. Er zal natuurlijk best welweer een welwillend persoon langskomen die jouw fout gaat aanwijzen maar vijf minuten later sta je weer op dit forum met de volgende vraag lauter omdat je het overzicht verliest omdat je code ongestructureerd is. Maar dat moet je niet willen.

Toevoeging op 29/08/2015 13:46:38:

Bovendien is HERHALEN later BALEN geworden omdat je pagina na pagina moet doorspitten om alle 'code kopieën' te wijzigen omdat je je code wat wilt uitbreiden.
Gewijzigd op 29/08/2015 13:47:44 door Frank Nietbelangrijk
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:49:42
Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 29/08/2015 13:44:40:
Jeroen dj op 29/08/2015 13:40:00:
@Frank_Nietbelangrijk dit heb ik omdat hij de foutmelding/melding door moet geven


Maar Jeroen als je verder wilt komen in de wereld van programmeren dan moet je wel iets aan je structuur willen gaan verbeteren. Er zal natuurlijk best welweer een welwillend persoon langskomen die jouw fout gaat aanwijzen maar vijf minuten later sta je weer op dit forum met de volgende vraag lauter omdat je het overzicht verliest omdat je code ongestructureerd is. Maar dat moet je niet willen.

Toevoeging op 29/08/2015 13:46:38:

Bovendien is HERHALEN later BALEN geworden omdat je pagina na pagina moet doorspitten om alle 'code kopieën' te wijzigen omdat je je code wat wilt uitbreiden.


Waar slaat dit nou weer op, ik ben geen coder, ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.
Gewijzigd op 29/08/2015 13:50:54 door Jeroen dj
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/08/2015 13:53:33
Anchor link
>> Waar slaat dit nou weer op, ik ben geen coder, ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.

Je mag eigenwijs zijn hoor. Mij heb je er niet mee. Wel iemand anders, weet je wie?
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:55:42
Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 29/08/2015 13:53:33:
>> Waar slaat dit nou weer op, ik ben geen coder, ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.

Je mag eigenwijs zijn hoor. Mij heb je er niet mee. Wel iemand anders, weet je wie?


Ik vraag gewoon of iemand een oplossing weet, ik hoef de code niet te snappen.
Als je me dan gaat vertellen de code te snappen heb je je erzelf mee^^
En Frank reageer aub niet als je het antwoord niet weet, bedankt! :)
 
Johan de wit

johan de wit

29/08/2015 14:04:26
Anchor link
Jeroen dat is niet netjes van je, hij helpt jou juist. Stel dat je codes grote deel verwijdert moet worden en nieuwe regels bij geschreven moet worden, dan is de kans heel klein dat je in 1x werkent krijgt, je kan alvast onnodigen stukken verwijderen.

Trouwens als je excuus aan Frank bied dan is je probleem vast opgelost want hij is heel goed in PHP, dus de eerste persoon was ook iemand die je kon helpen en dan jaag je hem weg.
Gewijzigd op 29/08/2015 14:04:55 door johan de wit
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 14:22:13
Anchor link
Johan de wit op 29/08/2015 14:04:26:
Jeroen dat is niet netjes van je, hij helpt jou juist. Stel dat je codes grote deel verwijdert moet worden en nieuwe regels bij geschreven moet worden, dan is de kans heel klein dat je in 1x werkent krijgt, je kan alvast onnodigen stukken verwijderen.

Trouwens als je excuus aan Frank bied dan is je probleem vast opgelost want hij is heel goed in PHP, dus de eerste persoon was ook iemand die je kon helpen en dan jaag je hem weg.


Hij zegt alleen maar dat mn code ongestructureerd is wat mij niks uit maakt, maar hier kom ik niks verder mee :/
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

29/08/2015 14:39:57
Anchor link
Jeroen dj op 29/08/2015 13:49:42:
ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.


Plaats een vacature. Is hier geen afhaalchinees.

Waarom telkens de bovenstaande reactie steeds volledig quoten?
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 14:42:24
Anchor link
Mensen op dit forum zijn zo eigenwijs he, ik huur wel iemand in om dit te fixed, cya fags
Gewijzigd op 29/08/2015 14:43:33 door Jeroen dj
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

29/08/2015 15:02:21
Anchor link
MAD CUZ BAD
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 15:03:01
Anchor link
Thomas van den Heuvel op 29/08/2015 15:02:21:
MAD CUZ BAD


Heb gister met me site anders 400$ verdient dus kan niet klagen hoor^^
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/08/2015 15:52:54
Anchor link
Bij gebrek aan een openingspost en geen fatsoenlijke discussie doe ik dit topic maar dicht.
Gewijzigd op 29/08/2015 15:53:50 door - Ariën -
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.