Php oop

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michael R

Michael R

01/07/2015 21:41:18
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben een tijdje met php classes bezig. Maar toen ik bij de classes van een travian clone zat te kijken die perfect en zo efficient mogelijk geprogrammeerd is, vond ik mijn classes eigenlijk maar een beetje nutteloos.
Zijn er bepaalde regels die je moet hanteren wanneer je wel of wanneer je absoluut geen class moet schrijven.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 10:13:06
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

01/07/2015 22:54:27
Quote Anchor link
Welk gereedschap je gebruikt hangt van de klus af.

Als je kunt kiezen uit procedurele / object georiënteerde code kun je altijd afwegen wat je gebruikt.

Daarnaast is PHP (nog) een hybride taal, je kunt beide dus ook prima combineren.

Wat je niet kunt doen is op voorhand zeggen dat iets altijd ongeschikt is... Je zult elke keer opnieuw een soort van afweging moeten maken - je bepaalt (hopelijk) vantevoren welk gereedschap het meest geschikt is voor het klaren van de klus.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.