positie knop uploaden bestand

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »
Jovank vank

jovank vank

26/10/2014 09:21:00
Quote Anchor link
Hallo,
Ik heb een form waarmee ik onder andere een image wil uploaden. Naast de knop voor het selecteren van het bestand, op dezelfde regel, staat in 1e instantie dat je nog geen bestand hebt geselecteerd. Daar komt ook de naam te staan van het bestand. Dit alles in Chrome. In IE komt de naam weer voor de knop.
Is er iemand die weet hoe ik die tekst onder de knop kan krijgen????
In ieder geval heel erg bedankt!
Jos
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 05:16:05
 
Jan R

Jan R

26/10/2014 09:38:23
Quote Anchor link
De tekst van een button staat onder value en toch altijd in de knop?
Als je deze onder de knop wilt krijgen zal je moeten uitlijnen met labels en/of div/span.
Anders eens code (relevante) tonen.
 
Jovank vank

jovank vank

26/10/2014 09:54:18
Quote Anchor link
Hi,
In dit geval is het een 'input veld'.
De tekst 'bestand kiezen' staat dan standaard in de knop en de tekst 'geen bestand gekozen' staat (in eerste instantie) rechts van de knop.
Ik heb code, (maar ben bang dat ik dat hier zo niet mag plaatsen.)
<code><input type="file" name="photoimg" id="photoimg" /></code>
Overigens zijn de standaard teksten per browser verschillend.
Jos
 
Ivo P

Ivo P

26/10/2014 10:07:43
Quote Anchor link
Dat is gewoon een standaard eigenschap van de browser. Dat kun je maar beperkt stylen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/10/2014 10:10:12
Quote Anchor link
Jep, en daarom brengen sommige mensen een layer aan met z-index'es als ik me niet vergis om hem een eigen styling mee te geven.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

26/10/2014 10:15:38
Quote Anchor link
Nee jan het gaat om de fileupload knop. Hierbij komt het pad naast de knop te staan van het bestand dat je hebt gekozen.

Het beste dat je kunt doen is de tekst naast de knop helemaal verbergen. zie dit voorbeeld: http://codepen.io/anon/pen/JrjHv

Daarna kun je dit voorbeeld er in verwerken om de tekst weer te geven zoals jij dit wilt: http://www.w3schools.com/jsref/tryit.asp?filename=tryjsref_fileupload_files
 
Jovank vank

jovank vank

26/10/2014 11:39:44
Quote Anchor link
Hi Frank,
Geweldig bedankt. Dat is precies wat ik zocht.
De multipel input doe ik nog maar even niet. Ik pas namelijk een jquery upload functie, die direct de afbeelding plaatst. En dat vond ik al ingewikkeld genoeg..........
Jos
 
Jovank vank

jovank vank

02/11/2014 14:54:02
Quote Anchor link
Hi Frank,
Ik weet niet of je dit nog leest. Inmiddels begrijp ik de opzet. De knoppen staan op -1000. Dus ver 'boven' de pagina. Nu wil het dat als je op de bestand-kiezen knop drukt, het scherm de originele knop zoekt. En dus schuift het scherm omhoog. De knoppen krijg je niet te zien, maar mijn foto schuift onder van het scherm af. Kan ik de knoppen niet ergens ver links van het scherm plaatsen of zo??

Jos
 
Eddy E

Eddy E

02/11/2014 21:57:10
Quote Anchor link
Ja: wellicht met margin-left: 100000000px of margin-top: -1000000000px;
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

02/11/2014 23:37:46
Quote Anchor link
Je moet niet de originele knop zoeken maar de <label> lijkt me. overigens snap ik je vraag niet helemaal..

In mijn voorbeeld klikt de gebruiker op de <label> en niet op de knop. als je daar op klikt dan moet dat label in beeld komen? Maar als een gebruiker daar op klikt dan staat ie toch al in beeld?
 
Jovank vank

jovank vank

03/11/2014 11:05:09
Quote Anchor link
Hi Frank, Het gaat erom dat de oorspronkelijke knop naar boven, buiten het beeld is geschoven door in de css op te nemen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
label input[type="file"] {
    position: fixed;
    top: -1000px;
}

Maar als je op de label klikt, om een image te selecteren, zoekt het programma de oorspronkelijk knop op. Dus schuift alles naar boven. Ik heb het als opgelost door aan de css toe te voegen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
label input[type="file"] {
    position: fixed;
    top: -1px;
    display:none;
]

Nu blijft het scherm gewoon in positie. De knop is echter niet mee te vinden......

ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.....
Jos
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

03/11/2014 12:37:15
Quote Anchor link
Ja begint te dagen.. goede oplossing, gewoon display:none. Kunnen die andere twee regels er dan ook niet gewoon uit?
 
Eddy E

Eddy E

03/11/2014 13:42:26
Quote Anchor link
display: none;haalt hem ook echt weg: onklikbaar.
Geef dan een opacity: 0; ;)
Of visibility: hidden;.
 
Jovank vank

jovank vank

05/11/2014 12:48:39
Quote Anchor link
Hi Frank,
Ja die kunnen er wel uit.
Thx!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.