Progammeur gezocht voor het maken van een auto bot

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Sebanja van der mull

sebanja van der mull

08/08/2015 11:50:33
Quote Anchor link
Ik ben opzoek naar een programmeur die voor mij een bot kan ontwerpen die op een retail website schoenen kan kopen.
Op de retail website worden er eens in de zoveel tijd exclusieve schoenen gereleased die binnen enkele seconden zijn uitverkocht. Ook is het zo dat er maar 1 paar schoenen per account besteld mogen worden.
Ik wil dus een bot hebben waar ik meerdere accounts aan kan toevoegen, productlink kan toevoegen, de maat kan toevoegen en die met 1 druk op de knop automatisch de gewenste schoen in de gewenste maat kan bestellen met een creditcard.
Het bestelproces moet dus volledig geautomatiseerd zijn. Ook wil ik dat de programma compatible is met een dedicated server die ik wil gaan huren, om het proces efficiënter en sneller te maken

Voor meer info: Skype: Sebanja van der Mull of DM
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 22:49:42
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

08/08/2015 13:34:44
Quote Anchor link
Quote:
Ook is het zo dat er maar 1 paar schoenen per account besteld mogen worden.
Ik wil dus een bot hebben waar ik meerdere accounts aan kan toevoegen


Dat lijkt mij... ongepast.

<devil's advocate>
En zelfs als je dit voor elkaar krijgt sta je voor een andere uitdaging. Hoe zorg je ervoor dat jouw bot-aankopen niet van echt te onderscheiden zijn. Als je hiervoor een dedicated server gebruikt zullen de verschillende aankopen van de verschillende "gebruikers" van dezelfde plek vandaan komen, ik weet niet of dat gaat vliegen. En ook als je dit meerdere keren doet, het gaat op den duur waarschijnlijk opvallen.
</devil's advocate>
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

08/08/2015 13:52:40
Quote Anchor link
Sebanja van der mull op 08/08/2015 11:50:33:
Ook is het zo dat er maar 1 paar schoenen per account besteld mogen worden.

Subtiel maar doorslaggevend verschil: Foot Locker (want daar heb je het hier ook over) kent geen limiet van één paar per account, maar per klant. Meerdere accounts helpen je dan niet — tenzij je je voordoet as iemand anders, maar daarmee pleeg je valsheid in geschrifte en/of identiteitsvervalsing.
 
Bart V B

Bart V B

08/08/2015 14:09:44
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.