Progammeur gezocht voor het maken van een paneel met autoscript

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Sebanja van der Mull

Sebanja van der Mull

06/03/2015 12:51:04
Quote Anchor link
Beste forumleden,
Ik ben helemaal niet bekend met het programmeren etc. Wel ben ik opzoek naar een programmeur die voor mij iets kan betekenen.
Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een dashboard(paneel) kan maken waar ik meerdere accounts aan kan toevoegen en waar autoscripts van bepaalde websites geïntegreerd in zitten.
Op die wijze kan ik bepaalde producten die voor een gelimiteerde tijd beschikbaar zijn snel bemachtigen.

Bij interesse kan ik mijn verhaal nog veel gedetailleerder uitlichten.

Budget: NOTK
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 20:31:42
 
Mathieu Posthumus

Mathieu Posthumus

06/03/2015 12:55:00
Quote Anchor link
Ik zou het leuk hebben gevonden maar dat ga ik net redden met mijn kennis tot nu. Maar mijn vraag is wat betekent NOTK?
 
Sebanja van der Mull

Sebanja van der Mull

06/03/2015 12:56:24
Quote Anchor link
Nader Overeen Te Komen
 
Bart V B

Bart V B

06/03/2015 13:15:55
Quote Anchor link
Het doel ontgaat me een beetje.
Die "autoscripts" staan op een derde site? Of is dat data die je aangeleverd krijgt? Zoals XML JSON o.i.d.?
 
Sebanja van der Mull

Sebanja van der Mull

06/03/2015 13:19:31
Quote Anchor link
Autoscripts = het product toevoegen aan winkelmandje, automatisch afrekenen.
Ik krijg geen data aangeleverd. Ik moet de productlink achterhalen voordat hij daadwerkelijk live gaat. Zodra de link live gaat, wordt de autoscript in werking gesteld.

Toevoeging op 06/03/2015 13:22:10:

Zodra ik achter de productlink ben gekomen, wil ik deze monitoren totdat hij live is.. Daarbij wil ik meerdere accounts toevoegen aan het dashboard, want het is vaak zo dat het product gelimiteerd is tot 1 per klant. Op die manier kan ik aan meerdere producten komen.
 
Bart V B

Bart V B

06/03/2015 13:34:56
Quote Anchor link
Dus in feite wil je op een minder legale manier meerdere websites doorzoeken, en vervolgens een oneerlijke concurrentie bedingen om daar zelf beter van te worden...

Sorry ik haak af.
 
Sebanja van der Mull

Sebanja van der Mull

06/03/2015 13:55:56
Quote Anchor link
Ik ben opzoek naar een praktische oplossing, zodat ik anderen kan helpen om producten te bemachtigen. Het is niet zozeer dat ik daar zelf beter van word.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

06/03/2015 14:08:36
Quote Anchor link
Sebanja van der Mull op 06/03/2015 13:22:10:
Daarbij wil ik meerdere accounts toevoegen aan het dashboard, want het is vaak zo dat het product gelimiteerd is tot 1 per klant.

Jezelf als verschillende personen voordoen, is verre van legaal. Doe je het echter inderdaad om anderen te helpen, die daarvoor dan een eigen account hebben, dan zou het geen punt mogen zijn.

Het vinden van nieuwe links zou je trouwens ook kunnen automatiseren. Veel webwinkels hebben een productfeed (bijvoorbeeld voor Google Shopping) of een aparte webpagina waar nieuwe aanwinsten worden genoemd. Daarnaast kun je bij sommige webwinkels nieuwe URL's raden op basis van de artikelnummers.
 
Sebanja van der Mull

Sebanja van der Mull

06/03/2015 14:13:28
Quote Anchor link
Ik voeg accounts toe van klanten die niet op tijd het product kunnen bemachtigen. Ik doe dit voor een community, zodat ik hen kan helpen. Urls raden gaat helaas niet lukken. De productfeed heb ik niet echt ervaring mee.. dat staat volgenmij in het XML bestand? Van 1 website kan ik de productfeed in de gaten houden, maar uit ervaring is gebleken dat zij niet consequent zijn met het toevoegen van de productlink. Afgelopen zaterdag, toen er een release plaatsvond, stond het product ineens op de homepagina en niet in de desbetreffende categorie en was ik te laat..
Gewijzigd op 06/03/2015 14:14:36 door Sebanja van der Mull
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

06/03/2015 14:39:06
Quote Anchor link
Misschien is Google Alerts een oplossing? Dan ben je bijna even snel als Googlebot.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.