pull down div
ik vroeg me af, of jullie mij kunnen vertellen waar ik het volgende kan vinden.
ik wil graag een div, dat als ik op een link druk, dat die dan met een animatie naar benden komt schuiven. ik zat te denk denken, aan javascript. maar kan dit nergens vinden, en weet ook niet hoe ik moet zoeken,(met welke zoek woorden enzow).
het gene wat ik graag wil is op de volgende link te vinden, het betreft de member login, recht bovenin.
Klik hier
ik wil graag een div, dat als ik op een link druk, dat die dan met een animatie naar benden komt schuiven. ik zat te denk denken, aan javascript. maar kan dit nergens vinden, en weet ook niet hoe ik moet zoeken,(met welke zoek woorden enzow).
het gene wat ik graag wil is op de volgende link te vinden, het betreft de member login, recht bovenin.
Klik hier
Gesponsorde koppelingen:
In welke tijd leef jij?
Dit bestaat al een lange tijd. Als je met een van de frameworks zoals jQuery, Mootools, Prototype etc. gaat werken zit dit er zelfs al in als functie.
In jQuery is hij dit.
Dit bestaat al een lange tijd. Als je met een van de frameworks zoals jQuery, Mootools, Prototype etc. gaat werken zit dit er zelfs al in als functie.
In jQuery is hij dit.
Mitchell schreef op 04.09.2009 16:40:
In welke tijd leef jij?
beetje lullig opmerking vind je niet? ik open hier een topic omdat ik niet weet waar ik het vandaag moet halen, en dan krijg ik zown opmerking. maar toch bedankt.
Daniƫl schreef op 04.09.2009 18:24:
Als je dat al lullig vind wil je me niet in het echt ontmoeten, hehe. Maar graag gedaan.beetje lullig opmerking vind je niet? ik open hier een topic omdat ik niet weet waar ik het vandaag moet halen, en dan krijg ik zown opmerking. maar toch bedankt.
Ik probeerde overigens niet eens lullig over te komen, dit word tegenwoordig overal gebruikt, dus als je nu nog steeds niet weet hoe ze dit voor elkaar krijgen, loop je erg achter. Schrijf je (als je dat doet) ook Ajax uit de losse pols? Daar raad ik ook aan om een framework voor te nemen dan.
Er bestaan trouwens ook genoeg blogs en tijdschriften zoals smashing magazine die je kunt volgen om op de hoogte te blijven van de laatste trends en tricks. ;)
ik heb nu de volgende code, maar hoe kan ik er nu voor zorgen, dat hij zicht zit. en op het moment dat ik druk dat hij pas open gaat?
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<html>
<head>
<script src="http://code.jquery.com/jquery-latest.js"></script>
<script type="text/javascript">
$(document).ready(function(){
$("#minimize_1").click(function(){
$("#login").slideToggle(500)
return false;
});
});
</script>
<style>
#login { width:400px;
background-color:#F00;
}
</style>
</head>
<body>
<a id="minimize_1">Menu</a>
<div id="login">
<h2>login</h2>
test</div>
</body>
</html>
<head>
<script src="http://code.jquery.com/jquery-latest.js"></script>
<script type="text/javascript">
$(document).ready(function(){
$("#minimize_1").click(function(){
$("#login").slideToggle(500)
return false;
});
});
</script>
<style>
#login { width:400px;
background-color:#F00;
}
</style>
</head>
<body>
<a id="minimize_1">Menu</a>
<div id="login">
<h2>login</h2>
test</div>
</body>
</html>
Mitchell schreef op 04.09.2009 16:40:
In welke tijd leef jij?
Iemand kan een beginner zijn. Let even op je taal, please.
Dankje het is gelukt, :D