Query probleem
Beste leden,
Ik zit nu al een tijdje te kloten met een query die niet aan de praat wil. Althans, hij werkt wel, maar de resultaten zijn niet goed, m.a.w. er gaat iets niet goed.
In totaal gaat het eigenlijk om een query met sub query`s, maar ik heb het geheel even opgebroken om te kijken waar de fout ligt.
In ieder geval is dit de query waar het niet helemaal goed loopt:
En de tabel waar alle data uit voort moet komen is:
tablename: tokenGroup
tokenId, INT 11, FK
groupId, INT 11, FK
Het betreft hier dan ook een koppeltabel. Ik krijg maar 1 rij terug, terwijl er meer dan 20 terug moeten komen. (ps. Die wildcard hoort er officieel niet natuurlijk, maar voor testing purposes only, staat die er in )
Wie kan mij misschien verder helpen?
Ik zit nu al een tijdje te kloten met een query die niet aan de praat wil. Althans, hij werkt wel, maar de resultaten zijn niet goed, m.a.w. er gaat iets niet goed.
In totaal gaat het eigenlijk om een query met sub query`s, maar ik heb het geheel even opgebroken om te kijken waar de fout ligt.
In ieder geval is dit de query waar het niet helemaal goed loopt:
En de tabel waar alle data uit voort moet komen is:
tablename: tokenGroup
tokenId, INT 11, FK
groupId, INT 11, FK
Het betreft hier dan ook een koppeltabel. Ik krijg maar 1 rij terug, terwijl er meer dan 20 terug moeten komen. (ps. Die wildcard hoort er officieel niet natuurlijk, maar voor testing purposes only, staat die er in )
Wie kan mij misschien verder helpen?
Gesponsorde koppelingen:
Merijn Venema op 14/08/2010 14:03:37:
Ik krijg maar 1 rij terug, terwijl er meer dan 20 terug moeten komen.
Haal je de gevonden records wel op met een while()?
holy shit..
Merijn Venema op 14/08/2010 14:12:50:
holy shit..
Ik neem aan dat de opmerking van SanThe voldoende was?
Ja, ik werk nu al 3 weken aan dit project en heb het gewoon nog geen een keer nodig gehad. Het is ook alweer een tijdje geleden dat ik heb gePHPt dus alles is wat roestig lol. Ik ben er uit, bedankt SanThe :)