query
beste webmasters
ik gebruik nu deze phpcode maar zou willen als hij de status finush heeft dat hij
bij de zelvde id van wedsrijdduiven bij leden plus 200 punten plaatst is dit mogelijk?
alvast bedankt
ik gebruik nu deze phpcode maar zou willen als hij de status finush heeft dat hij
bij de zelvde id van wedsrijdduiven bij leden plus 200 punten plaatst is dit mogelijk?
alvast bedankt
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
<?php
$query = "UPDATE wedstrijdduiven SET finish='ja',datum=NOW() WHERE punten=350";
mysql_query($query) or die (mysql_error());
?>
?>
Gesponsorde koppelingen:
Kan je wat duidelijker zijn?
ik wil als als hij dit uitvoert
ook dat hij in de tabel leden bij punten Plus 300 doet dus als de status finish is dat hij in de sql tabel leden daar bij punten plus 300 mag doen
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
<?php
?>
?>
ook dat hij in de tabel leden bij punten Plus 300 doet dus als de status finish is dat hij in de sql tabel leden daar bij punten plus 300 mag doen
'OR die' is geen foutafhandeling.
Verder heb je denk ik een fout database model.
Verder heb je denk ik een fout database model.
Als ik goed begrijp wil je bij een wedstrijd dat deze update en daarnaast dat alle deelnemers punten erbij krijgen?
Je zult daarvoor moeten bijhouden van de inschrijvingen op een wedstrijd. Indien het altijd zelfde hoeveelheid punten zijn kun je die ook bij de wedstrijd noteren en hoef je in PHP alleen maar te tellen van de punten waar een lid op ingeschreven is.
Updaten van punten kan trouwens alsvolgt:
Je zult daarvoor moeten bijhouden van de inschrijvingen op een wedstrijd. Indien het altijd zelfde hoeveelheid punten zijn kun je die ook bij de wedstrijd noteren en hoef je in PHP alleen maar te tellen van de punten waar een lid op ingeschreven is.
Updaten van punten kan trouwens alsvolgt: