regular-expressions
In de opties van mijn gastenboek staat:
You can use regular-expressions to make your censoring more powerful. Only enable this option if you understand PHP's regular-expressions.
Betekend dit dat het dan niets uitmaakt of men nu "klompen uit trekken" met hoofd en of kleine letters schrijft, dat het dan toch gecensureerd word?
You can use regular-expressions to make your censoring more powerful. Only enable this option if you understand PHP's regular-expressions.
Betekend dit dat het dan niets uitmaakt of men nu "klompen uit trekken" met hoofd en of kleine letters schrijft, dat het dan toch gecensureerd word?
Gesponsorde koppelingen:
als je achter de delimiter i zet wel geloof ik, maar zoals ze zeggen, ga eerst regex leren voor dat je dat gaat doen.
Zonder code is het glazenbollen werk natuurlijk...
Only enable this option if you understand PHP's regular-expressions
Dus lees eens een tutorial over regex (reqular expressions).
Hiermee kan je veel beter dingen matchen...
dit zal
jlag35q95-frgrgrg_EHg
retgaer__sdvfvA
beide goedkeuren...
En dat is met string functies onhaalbaar...
Maar je kan er nog veeeeeeeeeeeeeeel meer mee...
Only enable this option if you understand PHP's regular-expressions
Dus lees eens een tutorial over regex (reqular expressions).
Hiermee kan je veel beter dingen matchen...
dit zal
jlag35q95-frgrgrg_EHg
retgaer__sdvfvA
beide goedkeuren...
En dat is met string functies onhaalbaar...
Maar je kan er nog veeeeeeeeeeeeeeel meer mee...
sorry! maar ik ben vergeten te vermelden ik het alleen maar hoef aan te vinken als ik er gebruik van wil maken. en er niks bij staan over het aanbrengen van enige wijziging in het script.
En omdat ik meerdere woorden filters heb uit geprobeerd waarvan er verschillende waren waarin woorden die je wenst te filteren moets invullen in alle denkbare letter combinties, als je alleen kat met een u invulde dan werd KAT of kAt toch door gelaten. Dus daarom vroeg ik dat.
En omdat ik meerdere woorden filters heb uit geprobeerd waarvan er verschillende waren waarin woorden die je wenst te filteren moets invullen in alle denkbare letter combinties, als je alleen kat met een u invulde dan werd KAT of kAt toch door gelaten. Dus daarom vroeg ik dat.
Wat een onzin post dan.
Want dit is een code forum. Misschien moet je je wenden tot de maker van het script.
en het is i voor case-insensitive
Want dit is een code forum. Misschien moet je je wenden tot de maker van het script.
en het is i voor case-insensitive