Revieuw Formulier
Goedendag,
Ik ben vandaag een beetje aan het knutselen met HTML en CSS om er wat meer snelheid in te krijgen en nu had ik een soort formuliertje gemaakt.
Het functioneert niet, maar ik zou graag willen weten wat jullie van het uiterlijk vinden:
Formulier
Ook vraag ik me af wat de volgende CSS fouten inhouden, ik valideer met CSS3...
CSS validation
Ik ben vandaag een beetje aan het knutselen met HTML en CSS om er wat meer snelheid in te krijgen en nu had ik een soort formuliertje gemaakt.
Het functioneert niet, maar ik zou graag willen weten wat jullie van het uiterlijk vinden:
Formulier
Ook vraag ik me af wat de volgende CSS fouten inhouden, ik valideer met CSS3...
CSS validation
edit:
Sorry typefout in topictitel
Gewijzigd op 25/01/2012 14:34:07 door Andre Sep
Gesponsorde koppelingen:
Het is fraai formulier, de blauwe tint van de achtergrond foto komt niet helemaal overeen met die van het formulier, maar dat is muggenziften:)
Dit komt omdat de achtergronden van de wrapper en de form grijze png bestanden zijn met een lagere opacity...
Het komt dus inderdaad donkerder over, maar hier moet ik nog wat voor verzinnen. Ook weet ik nog niet of de achtergrond zo blijft.
Misschien heb ik aan het eind van de middag wel een supersaaie / strakke versie klaar, die zal ik dan ook wel even posten.
Het komt dus inderdaad donkerder over, maar hier moet ik nog wat voor verzinnen. Ook weet ik nog niet of de achtergrond zo blijft.
Misschien heb ik aan het eind van de middag wel een supersaaie / strakke versie klaar, die zal ik dan ook wel even posten.