[review] ...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

C# .NET Backend Developer HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever is een professionele speler op gebied van IT en E-Commerce. Wil jij werken voor een e-commerce platform? Heb je ervaring met C#, Javascript en Scrum? Vaste baan: C# .NET Developer Backend E-Commerce 3.400 - 4.500 Backend Developer Wij ontwikkelen software voor E-Commerce toepassingen. Ons eigen Content Management systeem biedt een integrale oplossing met diverse ERP software. Onze systemen zijn vaak complex en omvangrijk en draaien bij grote organisaties. Maar ook kleine ondernemingen hebben steeds vaker behoefte aan een vlekkeloos werkende E-Commerce oplossing. Zij bieden een uitdagende werkomgeving met gezellige collega's. Je krijgt veel vrijheid en er is

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »
Jeroen VD

Jeroen VD

27/11/2014 11:19:05
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Recent heb ik ... online gezet voor een congres van mijn studie. Nu heb ik het idee dat het het 'net niet' is, maar ik kan niet echt zeggen wat dat dan is. Hebben jullie (constructief) commentaar op welk deel van de website dan ook?

Alvast bedankt!

p.s. vermeld even welke browser je gebruikt bij css commentaar :)

URL eruit gehaald ivm Google indexering.[/modedit]
Gewijzigd op 27/05/2015 10:02:40 door Wouter J
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 07:47:31
 
Kevin J

Kevin J

27/11/2014 11:27:41
Quote Anchor link
Okay ik heb je site bekeken en ik heb hele kleine dingetjes.
Ik mis een favicon (Klein logootje links van de titel) en de titel zelf mis ik, het is niet grootste probleem maar ik let even op kleine dingetjes.

Daarnaast aan de rechterkant zie ik zo'n leeg vlak ziet er niet super uit, op bepaalde pagina's is er iets aan de rechterkant maar merendeel is leeg. Ook de overgang van de pagina's gaat bij mij niet super. (Daarmee bedoel ik niet bepaald snel)
Ik weet ook niet of jij het nodig vind maar een Copyright staat er niet op.
 
Jeroen VD

Jeroen VD

27/11/2014 11:35:35
Quote Anchor link
enige ideen om die rechterkant op te vullen? want hier heb ik ook over zitten nadenken...

verder de favicon en titel moet ik misschien nog even maken. copyright is niet nodig, openbare documentatie
 
Kevin J

Kevin J

27/11/2014 11:47:50
Quote Anchor link
Copyright snap ik dan.
Favicon en titel zijn kleine dingen die tikkeltje professioneler maken.

Je zou het vlak (de content) breder kunnen maken, en eventueel de vakken die aan de rechterkant stonden er onder zetten.

Of eventueel een advertenties mocht je geld nodig hebben aan de rechterkant, of eventueel en poll/gastenboek.
Eventueel contact gegevens rechterkant zodat toch maar opgevuld is.
 
Jeroen VD

Jeroen VD

27/11/2014 11:54:53
Quote Anchor link
favicon en titel zijn toegevoegd

Zijn er nog andere ideen over de contentverdeling?
 
Kevin J

Kevin J

27/11/2014 11:56:04
Quote Anchor link
In welk opzicht bedoel je dat?

(BTW. De favicon zie ik nog niet)
Gewijzigd op 27/11/2014 11:56:36 door Kevin J
 

27/11/2014 12:14:03
Quote Anchor link
Tips:
Zet je body font op 15px ipv 20px;

De boxshadow is erg aanwezig en wat subtieler is naar mijn idee netter.
box-shadow: 0px 0px 3px 2px #1689B5;

Menu column geen box-shadow. Maar is meer een mening.

Het menu wat overzichtelijker opzetten, is nu erg op elkaar geprakt.
 
Jeroen VD

Jeroen VD

27/11/2014 13:21:55
Quote Anchor link
de boxshadow moet wel overal aanwezig zijn vind ik, dat geeft een veel verzorgdere indruk. hij is nu wel wat aangepast. body font staat op 16px nu, staat ook iets beter dan 15px.

wat voor tips zou je hebben voor het menu?
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

27/11/2014 13:35:55
Quote Anchor link
De menukolom kan inderdaad wel wat "ademruimte" gebruiken.
Met name voor tabletgebruikers zou ik de hotspots vergroten door boven en onder elke link meer wit toe te voegen.

Rule 3: Double your whitespace
 
Niels schouten

niels schouten

06/01/2015 20:39:07
Quote Anchor link
Ziet er mooi uit, maar de rechterkant is erg leeg, daar zou ik bijvoorbeeld ook een stuk menu neer zetten.
 
Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

06/01/2015 20:42:48
Quote Anchor link
Rechterkant opvullen met laatst geplaatste pagina's ?

verder ziet er goed uit.
 
Kevin J

Kevin J

06/01/2015 20:43:38
Quote Anchor link
(Dit topic is al 2 maanden oud)
 

06/01/2015 20:44:59
Quote Anchor link
Sorry kerel, nooit je comment gezien.

Suggesties;

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
.menuTitle {
padding: 0 5px;
}

.menuTitle > ul > a > li {
line-height: 35px;
}


Het is leuk dat er kopjes gemaakt zijn maar het is super onduidelijk. Hier moet je denk ik echt iets anders op verzinnen.

Toevoeging op 06/01/2015 20:47:23:

Kevin Jager op 06/01/2015 20:43:38:
(Dit topic is al 2 maanden oud)


Jij gaat ookal wat jaren mee maar we praten ook nog gewoon tegen jou toch?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.