[Review] Breskens A1
Hey,
Ik ben een paar morgentjes aan het layouten geweest, en ik heb al een aardige website vind ik zelf. Voordat ik ermee verder ga werken wilde ik eens kijken of jullie het ook een mooie site vonden.
De site heb ik alleen nog niet gecheckt op eventuele fouten of door een validator gehaalt, dat doe ik wanneer ik echt zeker ben als dit hem word.
Linkje: http://niekweb.nl/breskensa1/html/
gr. Niek
Ik ben een paar morgentjes aan het layouten geweest, en ik heb al een aardige website vind ik zelf. Voordat ik ermee verder ga werken wilde ik eens kijken of jullie het ook een mooie site vonden.
De site heb ik alleen nog niet gecheckt op eventuele fouten of door een validator gehaalt, dat doe ik wanneer ik echt zeker ben als dit hem word.
Linkje: http://niekweb.nl/breskensa1/html/
Edit:
Donkere tekst, geen zwart want dat was me te druk. En gecentreerd
gr. Niek
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Ha
Gesponsorde koppelingen:
Leuk!
Alleen dat ""schild"" uit de header halen. :P
Alleen dat ""schild"" uit de header halen. :P
:p
Dat schild is het logo van vvbreskens. Het is een beetje simpel, maar ik kan het logo van hen moeilijk veranderen. En tog moet ergenst dat logo staan denkk.
Dat schild is het logo van vvbreskens. Het is een beetje simpel, maar ik kan het logo van hen moeilijk veranderen. En tog moet ergenst dat logo staan denkk.
mooi ! enkel de grijze tekst in de grijze zij balken zijn niet goed leesbaar .
Voor de rest is hij mooi !
succes
succes
Mooie en leuke layout, alleen de tekst in de header zou ik iets duidelijker maken, het is namelijk wel de naam van de website, verder idd nog de grijze tekst.
Ziet er goed uit althas de bovenkant =D
ik zou de website centreren zo komt je website heel anders over.
En de tekst zou ik niet grijs doen maar zwart.
Dat nieuws gebeuren zou ik ook anders uitlijnen.
Maar voor de rest ziet het er prima uit...
ik zou de website centreren zo komt je website heel anders over.
En de tekst zou ik niet grijs doen maar zwart.
Dat nieuws gebeuren zou ik ook anders uitlijnen.
Maar voor de rest ziet het er prima uit...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bart Tuma
En ik had de tekst gewoon zwart gedaan, niet licht grijs...
Ik had net de tekst donkergrijs gemaakt, zodat die lichtgrijze tekst weg is. Zwart probeer ik straks even. Het centreren ga ik nu doen. Zet hij over 5min online
Ziet er goed uit. Had hem zostraks ook al bekeken maar dit is een hele verbetering. Nu misschien je logo verduidelijken.
Best wel mooi, alleen zou ik nog even ietsje consistenter zijn met je typografie...
Best wel mooi, alleen zou ik nog even ietsje regelmatiger zijn met je teksten...
joren schreef op 20.07.2007 15:55:
mooi ! enkel de grijze tekst in de grijze zij balken zijn niet goed leesbaar .
succes
succes
idd verder weinig aan veranderen, maar doe nog ff wat met die standen naast de header
En met de stand, die is nu zo klein gemaakt dat die niet meer leesbaar is.
Ziet er goed uit!
Gr. uit Terneuzen...
Gr. uit Terneuzen...
Geef die linkerkant en die 'laaste uitslagen' nog even wat meer padding/margin...
En die tekst is nog steeds niet spetterend...
En die tekst is nog steeds niet spetterend...