Review muzieklijst

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jan R

Jan R

04/08/2013 08:00:16
Quote Anchor link
Hoi,

Mat denken jullie hiervan?
* Opmaak
* veiligheid
* enz.

http://www.janr.be/muziek/

Let wel. Dit is een lijst en geen aanbieding van illegale muziek

Jan

PHP hulp

PHP hulp

15/02/2025 23:06:50

Eddy E

Eddy E

04/08/2013 08:17:49
Quote Anchor link
Ziet er zo... 2003 uit.
Tabel is prima, maar het kan allemaal veel verfijnder. Met CSS is hier echt wat moois van te maken, maar het is nu rauwe HTML.
Veiligheid? Ik zie niets meer dan een HTML-pagina.

Erwin H

Erwin H

04/08/2013 08:38:38
Quote Anchor link
Oeh, erg. Als ik met mijn muis erover heen ga dan worden de letters dikgedrukt. Dat heeft tot effect dat de breedte van de cellen verandert en dus springt die hele tabel continu heen en weer omdat die ook breder en smaller wordt. Echt heel erg vervelend voor het oog. (in FF overigens)

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

04/08/2013 09:23:30
Quote Anchor link
die opmaak is vreselijk jan en dat kan veel beter zonder al te veel inspanningen. Gebruik je een javascript oplossing om die rijen te kleuren als je er overheen hovert met je muis? want op mijn laptop zit er een halve seconde tussen voordat hij kleur krijgt. Dat kan gewoon snel met css. Zoals erwin zegt: die dikgedrukte letters moeten er uit evenals die ontzettende lelijke randen. Dan vind ik persoonlijk dat de muiscursor wel iets anders mag worden dan die lelijke tekstcursor
Gewijzigd op 04/08/2013 09:26:15 door Frank Nietbelangrijk

Tobias Tobias

Tobias Tobias

04/08/2013 09:37:57
Quote Anchor link
Naast wat al genoemd is:

Zet de prijzen in een nette opmaak, dus 5 = € 5,- en 13,5 = € 13,50. Dit is met php makkelijk op te lossen: http://php.net/manual/en/function.round.php

Zo te zien haal je de datum zonder voorbewerking uit de database. maak hier een mooiere nederlandse opmaak van: http://www.phphulp.nl/php/tutorial/overig/datum-en-tijdfuncties-in-mysql/519/

Die foto onderaan is van erg slechte kwaliteit. Zorg er in iedere geval voor dat de planken recht staan. En wat doet dat stuk code er onderaan?

En wat ik mis is een eventuele kolom met artiest? En de mogelijkheid om te sorteren op bv datum of artiest

Jan R

Jan R

04/08/2013 12:00:53
Quote Anchor link
opmaak van groter lettertype verwijderd. 't was een idee waar ik ook niet echt warm van liep.
De opmaak van wisselende kleuren is via CSS

Welke type rand zou ik moeten gebruiken. Ik ben echt niet sterk in grafisch :)
Round is toegevoegd Ik heb wel met number_format gewerkt. steeds 2 cijfers na de ,

Is er iemand die wel geklikt heeft op een titel?

Frank Nietbelangrijk op 04/08/2013 09:23:30:
Dan vind ik persoonlijk dat de muiscursor wel iets anders mag worden dan die lelijke tekstcursor

Wat bedoel je hiermee?

Datum format was verdwenen omdat ik te veel problemen had met mijn joins :)

Jan
Gewijzigd op 04/08/2013 12:04:25 door Jan R

Eddy E

Eddy E

04/08/2013 12:04:24
Quote Anchor link
Ooooo kan je er op klikken??? Dat had ik helemaal niet door.
Staat er wel boven, maar dat lees/zie ik niet. Dat moet je echt anders doen.

Jan R

Jan R

04/08/2013 12:04:50
Quote Anchor link
Zoals?

Tobias Tobias

Tobias Tobias

04/08/2013 12:33:50
Quote Anchor link
Jan R op 04/08/2013 12:04:50:
Zoals?

BV de muis in een link-icoon veranderen?
cursor: pointer;

Wat me opvalt is dat bij iedere album de nummers ergens in de 12 minuten duren. Is dit toeval of gaat er iets mis met de data ophalen. Ook zou ik NR in de eerste kolom zetten

Heel klein puntje nog, maar dat komt door mijn autisme denk ik ;-) Als je DVD en LP met een hoofdletter doet, doe dat dan ook bij CD
Gewijzigd op 04/08/2013 12:45:13 door Tobias Tobias

Wouter J

Wouter J

04/08/2013 12:40:10
Quote Anchor link
Mijn tip, download twitter bootstrap en voeg deze in je project. Je zult zien: 't is al 10 keer beter :)

Vervolgens kun je zelf dat design nog een beetje aanpassen. Het probleem is dat jij nu als basis de default css styles voor tables gebruikt en die gaat aanpassen. Deze default styles zijn oud. Als je twitter bootstrap als basis gebruikt heb je een up to date basis waarmee je verder kunt werken

Erwin H

Erwin H

04/08/2013 12:57:59
Quote Anchor link
Eddy E op 04/08/2013 12:04:24:
Ooooo kan je er op klikken??? Dat had ik helemaal niet door.

Wel geprobeerd, maar er gebeurde helemaal niets. Nu ook door waarom niet, het opent een popup. En die.... worden bij mij geblokkeerd (en ik ben niet de enige overigens).

Chris -

Chris -

04/08/2013 12:58:15
Quote Anchor link
Popup? Nee gek! Btw, qua veiligheid... showtitle.php staat behoorlijk open voor sql injecties..

Jan R

Jan R

04/08/2013 13:01:23
Quote Anchor link
Wouter J op 04/08/2013 12:40:10:
Mijn tip, download twitter bootstrap en voeg deze in je project. Je zult zien: 't is al 10 keer beter :)

Vervolgens kun je zelf dat design nog een beetje aanpassen. Het probleem is dat jij nu als basis de default css styles voor tables gebruikt en die gaat aanpassen. Deze default styles zijn oud. Als je twitter bootstrap als basis gebruikt heb je een up to date basis waarmee je verder kunt werken

Is ingevoegd. toont inderdaad moderner :)

Tobias Tobias op 04/08/2013 12:33:50:
BV de muis in een link-icoon veranderen?
cursor: pointer;
aangepast. Dit was ik nog aan het zoeken

Wat me opvalt is dat bij iedere album de nummers ergens in de 12 minuten duren. Is dit toeval of gaat er iets mis met de data ophalen.

Wat stom. I ipv i

Heel klein puntje nog, maar dat komt door mijn autisme denk ik ;-) Als je DVD en LP met een hoofdletter doet, doe dat dan ook bij CD

Is logisch. ik zeg dit ook altijd tegen anderen

Jan

NOLot -

NOLot -

04/08/2013 13:05:06
Quote Anchor link
Chris - op 04/08/2013 12:58:15:
Btw, qua veiligheid... showtitle.php staat behoorlijk open voor sql injecties..

Hoe kom je daarbij? Waar kan je dat aan zien

Chris -

Chris -

04/08/2013 14:13:20
Quote Anchor link
Nou, SQL-injecties erop uitvoeren.. Hij vroeg om ook naar de veiligheid te kijken :-P

N K

N K

04/08/2013 15:26:49
Quote Anchor link
@Chris
Een tool als Havij laat niks zien bij showtitle.php.
Hoe doe jij deze controle? Ben wel benieuwd, ook voor mijn eigen site.

Chris -

Chris -

04/08/2013 15:48:47
Quote Anchor link
:-) Dat is het verschil tussen Havij en de daadwerkelijke kennis om SQL-injecties uit te voeren. Ken je SQL, dan ken je SQL-injecties!

N K

N K

04/08/2013 16:04:21
Quote Anchor link
Goed van je. ;-)
Ik ben geen expert in SQL maar volgens mij kan je dit toch testen door OR '1'='1' achter de URL te plakken? Havij doet toch hetzelfde?

Ik gebruik mysqli_real_escape_string. Neemt niet weg dat ik dit ook een keer wil testen. Wat is hier een goede manier voor want met bovenstaande werkt het niet.

Chris -

Chris -

04/08/2013 17:39:42
Quote Anchor link
Daar kun je beter een ander topic voor openen, nu kapen we die van Jan ;-)

Jan R

Jan R

04/08/2013 19:02:30
Quote Anchor link
Chris - op 04/08/2013 14:13:20:
Nou, SQL-injecties erop uitvoeren.. Hij vroeg om ook naar de veiligheid te kijken :-P

dit is mijn code
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
$con = opendatabasei();
if (isset($_GET['sn'])){
    $sn = mysqli_real_escape_string($con, $_GET['sn']);
    $sql = 'select titel from muziek_titels where serienr="'. $sn .'";';
    $result = mysqli_query($con, $sql);    
    if (!$result)
    {
        die('<br>Fout: ' . mysqli_error($con) . '<br>' . $sql);
    }
    while(list($titel)= mysqli_fetch_row($result))
    {
        echo '<h1>' . char($titel) . '</h1>';
    }
}
else{
    die('Geen titel geselecteerd!');
}

Ik werk dus wel met mysqli_real_escape_string
Wat doe ik dan nog fout?

Reshad F

Reshad F

04/08/2013 22:06:35
Quote Anchor link
Waarom onnodig die variabele aanmaken gewoon die escape direct in je query doen

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.