[Review] scriptfreakz.nl
http://www.scriptfreakz.nl
Dit is een projectje dat ik met een vriend van me heb gemaakt. Het is afgelopen weekend online gegaan, en zou graag wat feedback hebben wat er allemaal verbetert kan worden.
Paar feiten:
-Reclames is vooral om site even "op te laten starten" later gaan er verdwijnen
-Gebruikt smarty template engine
-Voor de rest alles compleet zelf gescript
-Layout verbetering is in de planning ^^
Dit is een projectje dat ik met een vriend van me heb gemaakt. Het is afgelopen weekend online gegaan, en zou graag wat feedback hebben wat er allemaal verbetert kan worden.
Paar feiten:
-Reclames is vooral om site even "op te laten starten" later gaan er verdwijnen
-Gebruikt smarty template engine
-Voor de rest alles compleet zelf gescript
-Layout verbetering is in de planning ^^
Gesponsorde koppelingen:
Oeh...wat wit.
Ik zal het in gedachten nemen jezpur :P
Ziet er redelijk uit 6.5/10
Te kaal en wittig
EDIT
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in C:\xampp\scriptfreakz\includes\user.inc.php on line 98
Als je een niet bestaand profiel opvraagt.....
Te kaal en wittig
EDIT
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in C:\xampp\scriptfreakz\includes\user.inc.php on line 98
Als je een niet bestaand profiel opvraagt.....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door iLoran punt NL
Ow, ff fixen dan hoor ^^
EDIT
Opgelost :D
EDIT 2:
Voor eventuele andere bugs is er natuurlijk het contact form
EDIT
Opgelost :D
EDIT 2:
Voor eventuele andere bugs is er natuurlijk het contact form
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Teun Beijers
Je hebt een activatiemailtje ontvangen, klik op de link die daarin staat om je registratie af te maken
--
U bent op dit moment niet ingelogd. Als u nog geen lid bent, kunt u zich hier gratis aanmelden!
==
Gebruik of overal: 'U' of overal : 'je'. Nu gebruik je het beide, wat een beetje raar over komt. Verder vette site xD
--
U bent op dit moment niet ingelogd. Als u nog geen lid bent, kunt u zich hier gratis aanmelden!
==
Gebruik of overal: 'U' of overal : 'je'. Nu gebruik je het beide, wat een beetje raar over komt. Verder vette site xD
Ok, bedankt voor de tip, komt omdat er 2 scripters aan hebben gewerkt denk ik xD
Ik zag trouwens dat er een foutje was met je activatiemail vdleije ^^ kwam door iets in mijn mailserver wat nog niet goed was ingesteld, heb je account nu handmatig geactiveerd :D
Ik zag trouwens dat er een foutje was met je activatiemail vdleije ^^ kwam door iets in mijn mailserver wat nog niet goed was ingesteld, heb je account nu handmatig geactiveerd :D