Versio

Site Review

Overzicht Reageren

St.Chessere

St.Chessere

30/12/2004 01:04:00
Quote Anchor link
Jullie kennen vast nog wel de site check van PHPnieuws.nl.
Mijn vraag is nu, wat vinden jullie er nu van?
Gewijzigd op 30/12/2004 13:24:00 door St.Chessere

PHP hulp

PHP hulp

25/05/2012 17:56:43
Gesponsorde koppelingen:

Jorik

Jorik

30/12/2004 09:27:00
Quote Anchor link
Ik mis iets om de content heen, beetje kaal zo
De header is mooi, maar leeg..

Voor de rest zeer netjes..

30/12/2004 10:32:00
Quote Anchor link
Beter als de eerste maar ik mis ook nog wat. En komt er nog wat in die balk onder de header? Hij is ook zo leeg

St.Chessere

St.Chessere

30/12/2004 12:16:00
Quote Anchor link
Ja ik zit te denken om dat linker menu weg te halen en dan alle link verplaatsen naar de rechte balk.

Arend a

Arend a

30/12/2004 12:48:00
Quote Anchor link
Aardige opzet.

Maar: Ik vind het nieuws erg oppervlakkig, en het is ook eigenlijk alleen syndycated spul van andere sites. Onduidelijk vertaald naar het nederlands. Ik zou nog even kijken naar de weergave van die artiekelen, misschien zelfs de titels, want na twee artiekelen haak ik af.

Quote:
Upload kwetsbaarheid.

Het is vermeldt, dat PHP kwetsbaar is voor een willekeurige locatie file upload kwetsbaarheid.
Deze kwestbaarheid is te wijzen aan de PHP Applicatie, die niet goed de gebruiker ingevoerde bestands naam zuiverd.
Een aanvaller kan gebruik maken van deze kwetsbaarheid, door een bestand te uploaden naar een willekeurige lokatie op de server.
Dit kan het probleem veroorzaken dat, willekeurige scripts kunnen worden aangeroepen zowel als andere aanvallen.
Het is vermeld dat dit probleem alleen effect heeft op PHP versie 4.2.0 en sub versies.
bron: http://www.phpmag.net

Het zou niet een site zijn waar ik regelmatig naar terug zou komen. Het gaat bij zo'n site om de content, en die mis ik totaal.

Wat ik alleen niet snap:
[rant]WAAROM HEEFT ELKE LUL OP ZN SITE EEN MOGELIJKHEID OM LID TE WORDEN? WAT HEEFT DAT VOOR ZIN? IK WORD "WORDT-LID" BLIND![/rant]
Gewijzigd op 30/12/2004 12:52:00 door Arend a

Stefan

stefan

30/12/2004 14:45:00
Quote Anchor link
Ik vind het lettertype afschuwelijk.
Maak er Verdana van ofzo en dan 10pt groot.

St.Chessere

St.Chessere

30/12/2004 15:13:00
Quote Anchor link
Ja lettertype ben ik zelf ook niet echt tevreden mee, maar we zitten gelukkig nog in het ontwikkeling fase (A).

Overzicht Reageren

Get Adobe Flash player