Site review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »
Dimitri Geers

Dimitri Geers

20/08/2014 19:08:12
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Voor mij zelf heb ik een website design gemaakt en helemaal uitgewerkt.
Maar dit is een portfolio website. Aangezien ik nog nooit een portfolio heb ontworpen, wil ik graag jullie mening horen.

Wat vinden jullie van het design? Hebben jullie op of aanmerkingen?
Laat het me weten!

Alvast bedankt!

Dimitri Geers

Toevoeging op 20/08/2014 19:08:59:

Helemaal vergeten om de link erbij te zetten, je kunt hem bekijken op: www.dimitrigeers.nl!
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 06:42:35
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/08/2014 19:38:54
Quote Anchor link
Eerste inzicht: Ik mis een Doctype, en verder zou het wel leuk zijn om de site 'responsive' te maken, zodat hij ook goed schaalt op mobiele devices.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

20/08/2014 20:38:17
Quote Anchor link
Sluit me aan bij Aar. ziet er goed uit!

Mogelijk enkele verbeter puntjes:

- Letterruimte in de navigatie is misschien iets te kort op elkaar. Je lay-out is ruimtelijk in gedeeld, ten opzichte van de navigatie lijkt het juist weer wat kort op elkaar.

- De letterruimte onder de header (webdesign, huisstijl, artwork) is tussen webdesign <-> huisstijl en huisstijl <-> artwork ongelijk.

- Op de pagina 'over mij' zou ik "Php is een codeertaal waarmee je contactpagina's, inlogsystemen, nieuwsbriefsystemen enz. kan maken." "Met PHP kan je website dynamischer maken in plaats van statisch en/of makkelijk aanpasbaar, denk hierbij bijvoorbeeld aan: x, y, z." Dat legt het naar je klant mogelijk wat duidelijker uit.

- Op de pagina 'diensten' gebruik je onregelmatige koppen (ene keer wel vet gedrukt, andere keer niet).. Misschien is het handig eerst een inleidend stukje te schrijven met je drie diensten en dan de rest van de tekst. Of om subpagina's te maken. Als ik geïntreseerd ben in Artwork moet ik door scrollen. Het oog kijkt snel en de kans is groot dat mensen het te snel wegklikken omdat ze niet gelijk zien.

- Op de pagina 'diensten' eindigd je pagina met artwork. Voor het oog is het soms handig dat er een footer komt of een stukje witruimte, zodat ik niet het gevoel krijg dat een stuk van de tekst is weggevallen of dat er nog een kop onder zit.

- Misschien leuk om in de zijbalk een verwijzing naar je portfolio te geven.

- de website verspringt tussen korte en lange pagina's (contact en diensten bijvoorbeeld)

- Ik adviseer mensen meestal om geen gebruik te maken van mailto. Dit is nogal spamgevoelig

- De hover van facebook en twitter op de contact pagina valt over elkaar (misschien mierenneukerij)

- Administratief vraagje, waar ik je wil wijzen: aangezien je diensten aanbied, dien je ingeschreven te zijn bij de kamer van koophandel. Ben je ingeschreven?

Nogmaals website ziet er goed uit. Mogelijk nog een paar kleine dingetjes.
Gewijzigd op 20/08/2014 20:38:41 door Bas IJzelendoorn
 
Dimitri Geers

Dimitri Geers

20/08/2014 21:08:08
Quote Anchor link
Bas IJzelendoorn op 20/08/2014 20:38:17:
Sluit me aan bij Aar. ziet er goed uit!

Mogelijk enkele verbeter puntjes:

- Letterruimte in de navigatie is misschien iets te kort op elkaar. Je lay-out is ruimtelijk in gedeeld, ten opzichte van de navigatie lijkt het juist weer wat kort op elkaar.

- De letterruimte onder de header (webdesign, huisstijl, artwork) is tussen webdesign <-> huisstijl en huisstijl <-> artwork ongelijk.

- Op de pagina 'over mij' zou ik "Php is een codeertaal waarmee je contactpagina's, inlogsystemen, nieuwsbriefsystemen enz. kan maken." "Met PHP kan je website dynamischer maken in plaats van statisch en/of makkelijk aanpasbaar, denk hierbij bijvoorbeeld aan: x, y, z." Dat legt het naar je klant mogelijk wat duidelijker uit.

- Op de pagina 'diensten' gebruik je onregelmatige koppen (ene keer wel vet gedrukt, andere keer niet).. Misschien is het handig eerst een inleidend stukje te schrijven met je drie diensten en dan de rest van de tekst. Of om subpagina's te maken. Als ik geïntreseerd ben in Artwork moet ik door scrollen. Het oog kijkt snel en de kans is groot dat mensen het te snel wegklikken omdat ze niet gelijk zien.

- Op de pagina 'diensten' eindigd je pagina met artwork. Voor het oog is het soms handig dat er een footer komt of een stukje witruimte, zodat ik niet het gevoel krijg dat een stuk van de tekst is weggevallen of dat er nog een kop onder zit.

- Misschien leuk om in de zijbalk een verwijzing naar je portfolio te geven.

- de website verspringt tussen korte en lange pagina's (contact en diensten bijvoorbeeld)

- Ik adviseer mensen meestal om geen gebruik te maken van mailto. Dit is nogal spamgevoelig

- De hover van facebook en twitter op de contact pagina valt over elkaar (misschien mierenneukerij)

- Administratief vraagje, waar ik je wil wijzen: aangezien je diensten aanbied, dien je ingeschreven te zijn bij de kamer van koophandel. Ben je ingeschreven?

Nogmaals website ziet er goed uit. Mogelijk nog een paar kleine dingetjes.


Wat bedoel je met de website verspringt tussen lange en korte teksten?

Ik sta nog niet ingeschreven, als minderjarige is het nogal ingewikkeld om een eigen bedrijf te beginnen. Dit ben ik nog aan het uitzoeken.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

20/08/2014 21:12:53
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/08/2014 21:19:24
Quote Anchor link
Opzich is het als minderjarige niet zo heen ingewikkeld. Bel anders eens met de KVK en Belastingsdienst.

Verder hoef je een voorgaande post van een nieuwe daaropvolgende reactie niet te quoten, hier op het forum ;-)
 
Dimitri Geers

Dimitri Geers

20/08/2014 21:22:08
Quote Anchor link
Heb al veel uitgezocht via internet, maar zal eens langsgaan bij de KVK hier.

Oke bedankt haha!
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

21/08/2014 12:53:00
Quote Anchor link
Met het verspringen bedoel ik dat bij de ene pagina ik aan de rechter zijde geen scrollbalk heb en bij de andere pagina wel (die wordt toegevoegd door de browser). Simpele toevoeging in je css dat je de body een scrollbalk meegeeft is voldoende.
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

21/08/2014 13:07:49
Quote Anchor link
De lichtblauwe balk kwam in eerste instantie op mij over alsof ik kon klikken op Webdesign, Huisstijl en Artwork. Lijkt zo een beetje op een navigatiemenu.
 
Peter K

Peter K

21/08/2014 13:51:22
Quote Anchor link
Ik had exact hetzelfde als Ramon. Heb er zelfs al eens op geklikt om te kijken of er niks achter zat.
Daarna kwam ik er achter dat er bovenaan de pagina nog een menu zit..
 
Dimitri Geers

Dimitri Geers

21/08/2014 14:26:23
Quote Anchor link
Bas IJzelendoorn op 21/08/2014 12:53:00:
Simpele toevoeging in je css dat je de body een scrollbalk meegeeft is voldoende.


Deze heb ik toegevoegd! Bedankt voor de tip!
Ik heb waarschijnlijk een kleiner scherm en heb hier ook niet bij stilgestaan.

Ramon van Dongen op 21/08/2014 13:07:49:
De lichtblauwe balk kwam in eerste instantie op mij over alsof ik kon klikken op Webdesign, Huisstijl en Artwork. Lijkt zo een beetje op een navigatiemenu.


Het is ook als navigatiemenu bedoeld, dit is nog niet helemaal klaar.
Ik weet het, het is slecht haha
 
E vH

E vH

21/08/2014 17:09:35
Quote Anchor link
Quote:
Mysql is een codeertaal die samenwerkt met php, met mysql kan je verbinding maken met een database en gegevens hieruit ophalen.

Quote:
Het is uiteindelijk toch de site van de klant.


Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/markgku52/domains/dimitrigeers.nl/public_html/pagina/layout.php on line 4

Gegevens uit de adresbalk altijd valideren ( SQL injectie )!

ps: de website's uit je portfolio hebben exact hetzelfde probleem

Tip: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.dimitrigeers.nl&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0
( controleer ook je overige pagina's )

En zoals Ward al aangaf, kijk ook eens naar PageSpeed Insights, daar zitten nog wel wat verbeterpuntjes :-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.