Snel vraagje ['PHP SELF']
Wat betekend het .. IK d8 zoiets als stuur naar database ?
Gesponsorde koppelingen:
zelfde pagina
hoebedoel je ?iets assertiefer a.u.b.
meschien met een klein voorbeeldje ?
meschien met een klein voorbeeldje ?
Snel vraagje, snel antwoord.
Moet je niet gaan zeuren dat iemand wat mondiger moet zijn. Dat terwijl je zelf niet eens een volledige vraag stelt.
Anyway, meer dan het antwoord "dezelfde pagina" is niet nodig. Doe het voglende maar eens.
Moet je niet gaan zeuren dat iemand wat mondiger moet zijn. Dat terwijl je zelf niet eens een volledige vraag stelt.
Anyway, meer dan het antwoord "dezelfde pagina" is niet nodig. Doe het voglende maar eens.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bienze onbekend
Wat is er mis met de handleiding op http://www.php.net ?
Frank:
Wat is er mis met de handleiding op http://www.php.net ?
Of google?
Ik vraag me toch af hoe je PHP_SELF associeert met een database... PHP ZELF Waarom zou het over een database gaan :S
probeer het uit dan kom je erachter :-)
Je komt erachter als:
* Je probeert wat Bienze zegt.
* Je kijkt naar wat Frank zegt.
Je komt erachter als:
* Je probeert wat Bienze zegt.
* Je kijkt naar wat Frank zegt.
Willem-Jan:
Ik vraag me toch af hoe je PHP_SELF associeert met een database... PHP ZELF Waarom zou het over een database gaan :S
Misschien gehoord ergens, of verkeerd begrepen. Dat php_self werd gebruikt in combo met een database. en als deze man het dan niet snapt, dan vraagt hij het =D
niek:
Dan vraagt hij het snel.
Willem-Jan:
...en als deze man het dan niet snapt, dan vraagt hij het =D
Dan vraagt hij het snel.
jaa,, ok.. Dat klopt haha
$REQUEST_URI = ereg_replace( "&", "&", $_SERVER['REQUEST_URI'] );
Ik gebruik altijd deze ipv php_self voor forms, werkt een stuk beter. Volgens mij komt dit van iemand op dit forum die het me zei toen ik een probleem het met php_self in een form.
Ik gebruik altijd deze ipv php_self voor forms, werkt een stuk beter. Volgens mij komt dit van iemand op dit forum die het me zei toen ik een probleem het met php_self in een form.
Let dan wel op dat bij $_SERVER['REQUEST_URI'] de parameters worden meegenomen. Dus bij index.php?id=1&naam=jan wordt ook ?id=1&naam=jan meegenomen.
Ik heb het gezien Lazy in de tutorial die je aangaf.
voorbeeld van $_SERVER["PHP_SELF"] in een form.
SanThe:
Let dan wel op dat bij $_SERVER['REQUEST_URI'] de parameters worden meegenomen. Dus bij index.php?id=1&naam=jan wordt ook ?id=1&naam=jan meegenomen.
Kan dat ooit kwaad dan? Daarom gebruik ik hem juist namelijk.
Als je bewust bent van het feit en weet wat je doet lijkt het mij wel okee.