Heey,

Ik wil ff sorry zeggen van gister want het was helemaal uit de hand gelopen. Daarom wil ik vragen dat we allemaal 2 dagen terug trekken en dat we deden hoe we toen tegen elkaar deden. Ik zal ook graag mijn account en zo terug willen. Zodat we het allemaal met elkaar kunnen bepraten. En dat ik verder kan gaan met php leren. Want zo gaat dat dus echt niet. En ik denk dat jullie dat wel snappen

Sjongejan

EDIT:
Ik hoop dat jullie mijn excusses aanvaren.
Ik denk dat je met dat soort grapjes moet leren mee om te gaan.
Natuurlijk, t is niet altijd even leuk,
Maar meestal maak je je t zelf naar die opmerkingen.
Als ik bijvoorbeeld te laat op me werk kom,
krijg ik ook de hele tijd kut opmerkingen naar m'n hoofd.
Zo is t leven,
en daar moet je mee leren leven.
Nico
Maar ik heb het nu al geregelt met jan. Het is opgelost. Dus op dit topic kan een slotje. Moet alleen nog een reactie van bas krijgen. Maar daarvor heb ik dit topic niet meer nodig.

sjongejan
Je hebt het geregeld met Jan en moet het nog regelen met Bas maar er zijn er meer beledigd, dat zijn dan wel geen moderators maar kun je denk ik ook fatsoenlijk je excuses aanbieden.

Ik heb het gisteren gemist (nou ja niet gezien maar vindt het niet erg om het niet gezien te hebben. Maar ik denk dat het nogal een slechte start is tegenover andere mensen.

Probeer voortaan dus beter na te denken met wat je doet en veel plezier en succes op phphulp.nl (als je er ook van bas mag blijven)
Daar heb je gelijk in TJVB. Maar was er gewoon van slag van. Maar wil het er niet meer over hebben okej? Het was helemaal niet de hele bedoeling van mij , jan en voor alle gebruikers hier dat dit nodig was. We zien het denk als verlenden tijd dus niet meer over praten okej?

groeten
sjongejan
Wout schreef op 17.10.2007 14:15
Waar gáát dit over...?
[edit]Laten we het er maar niet bij halen voor de mensen die het niet weten, is ook niet nodig verder;[/edit]
Nou weer een probleem opgelost op phphulp!
Ten eerste moet je leren om het verschl te weten tussen een aanval en een sarcastische/cinische opmerking.

Het probleem hierbij is dan wel, dat je de lichaamstaal van degene die het zegt niet ziet. Ik bedoel hier mee te zeggen, een opmerking met een grote glimlach op het gezicht...dat weet je gewoon dat het niet serieus is. Dus vind ik, dat je ook met je sarcastische opmerkingen moet oppassen, want er zijn mensen die totaal verkeerd kunnen opvatten.
ik wil het toch weten, want ik mocht gisteren zoals gewoonlijk weer niet op de pc, en ik wil ook kunnen mee praten

edit heb het al :)
Lekker geslapen? Mooi zo doet altijd wonderen.

Reageren