SPF-record [strato]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »
Guido S

Guido S

15/01/2010 21:06:00
Quote Anchor link
Ik zit met een tamelijk irritant probleem. Wat volgens mij meer mensen hebben.
Mijn mails die ik verstuur met mij (gehuurde) server komen niet aan bij hotmail gebruikers. Eerst gebruikte ik en zelf gemaakt mail script, om mails wel aan te laten komen ben ik over gestapt op swiftmailer. Het leek even te werken. Maar uit eindelijk bleven de mails in de spambox belanden.

Na wat googlen las ik veel dat het aan het SPF-record lag. Mijn server als mijn domein heb ik bij strato geregistreerd/gehuurd. Ik kan het SPF-record volgens 2 manieren vast zetten. Via het domein beheer en dan SPF-record actief zetten of via het DNS-beheer in plash van de server.

Helaas werken beiden niet :\ Mails blijven in de spambox beladen :(
Als ik in het domein beheer de spf-record actief zet, word er een spf-record gevonden door microsoft (met de wizard).
Is dit een goede SPF-record? Volgens de wizard ieder geval niet.
Helaas kan je via het domein beheer geen eigen spf-record plaatsen, alleen die strato op geeft.
Dus ik heb het toen geprobeerd via het DNS-beheer van de server.
Dit heb ik toen toegevoegd:
Record type: TXT
TXT record: v=spf1 a mx ip4:85.214.112.188 mx:h1488143.stratoserver.net -all

Op die manier word er helaas geen spf-record gevonden door microsoft wizard... :(
Heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Guido S

PHP hulp

PHP hulp

10/12/2024 02:07:55

TJVB tvb

TJVB tvb

15/01/2010 21:10:00
Quote Anchor link
Heb je al contact gehad met Strato? En wat voor script heb je gemaakt? Het kan ook zijn dat verder je headers niet kloppen waardoor het gemarkeerd wordt als spam.

Guido S

Guido S

15/01/2010 21:22:00
Quote Anchor link
Heb nog geen contact gehad met strato.
Wou eerst deze weg proberen...

Ik gebruik swiftmailer, deze voegt als het goed is automatisch headers toe waar nodig is. Dit is de code die ik gebruik voor het mailen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
require_once("lib/swift_required.php");

$transport = Swift_MailTransport::newInstance();

//Create the Transport
$transport = Swift_SmtpTransport::newInstance('localhost', 25)
    ->setUsername('[email protected]')
    ->setPassword('*****');

//Create the Mailer using your created Transport
$mailer = Swift_Mailer::newInstance($transport);

//Create a message
$message = Swift_Message::newInstance($onderwerp)
    ->setFrom(array('[email protected]' => 'Mailnaam'))
    ->setReplyTo(array('[email protected]' => 'Mailnaam2'))
    ->setTo('[email protected]')
    ->setBody('Het bericht', 'text/html')
    ->addPart(strip_tags('Het bericht'), 'text/plain');

if($mailer->batchSend($message, $failures))
{
   // Succes
}
else{
  // Mislukt
}

Robin Kamphuis

Robin Kamphuis

01/03/2012 20:11:22
Quote Anchor link
Hoi Guido,

Ik heb hetzelfde probleem. Heb jij het inmiddels op kunnen lossen? Ik hoor graag even van je.

Alvast bedankt!

Robin

01/03/2012 22:53:22
Quote Anchor link
Mail die niet via smtp wordt verzonden wordt in 95% van die gevallen gezien als spam, zelf heb ik mij nooit verdiept in swiftmailer, maar ik neem aan dat daar ook de mogelijkheid inzit om gebruik te maken van de smtp server op jouw server?

Tevens moet de email verzonden worden bet bestaande mx records, om te kijken of je de mx records goed hebt ingesteld kan je hier kijken.
Gewijzigd op 01/03/2012 22:53:47 door

Pim -

Pim -

01/03/2012 22:57:37
Quote Anchor link
Lukt het je met GMail's SMTP server wel om mails te verzenden?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.