Stand alone website of community gericht ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michel DS

Michel DS

27/04/2012 08:45:23
Quote Anchor link
Toen ik nog in ASP programmeerde heb ik wel kleinere applicaties gemaakt die op maat van de klant waren gemaakt. Dus geen overvolle GRATIS of betaalde applicatie waar de gewone mens noch kop noch staart aan heeft. Dus enkel de functionaliteiten die de klant wenste. Dit is iets dat ik had opgemerkt en had een idee.

Ik had een project uitgebouwd in ASP en ben het nu volledig aan het herschrijven en uitdenken voor PHP scripting.

Het idee is simpel, eender wie kan een website hebben zonder verstand te hebben van wat dan ook. Joomla is een hel voor de gewone man ! Dat is te ingewikkeld en overvol.
Dus bij mij, inschrijven en hop... je logt je in en alles is zo simpel. Je hebt keuze uit verschillende layouts. Gewoon op een afbeeldingetje klikken en bewaren en het is gepiept. Website heeft nu een andere layout ! Dus op zo een basis is het opgebouwd. (men kan op bestelling ook een eigen layout laten maken natuurlijk).
Verschillende versies van elk extra module zoals gastenboek, chatprogramma, fotoalbum, ... zijn dus mogelijk en simpel te activeren. En het gaat verder en verder ontwikkeld worden met als basis SIMPELHEID.

Allemaal goed en wel maar het blijft een stand alone website, dus geen community ding zoals Facebook. En dat is iets dat hedendaags serieus is aangeslagen bij de gewone man.

Mijn vraag is, zou ik de mogelijkheid moeten implementeren om de website meteen als een communitywebsite te laten werken ? Dus keuze stand alone of community.
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.