Sublime configgen met Git

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

M de Wit

M de Wit

27/04/2015 23:42:25
Quote Anchor link
Ik heb Sublime Text 3 geinstalleerd en heb een git plugin gedownload van https://scotch.io/tutorials/using-git-inside-of-sublime-text-to-improve-workflow en het lukt me maar niet om te pullen of clonen of whatever.

Ik heb Git geinstalleerd en ik probeer het ook te koppelen aan mn github account maar zelfs dat lukt me niet, ben echt een noob met github omdat ik nooit projecten publiekelijk heb gemaakt om daar met een groep aan te werken.

Dus mijn vraag is gebruik jij Sublime met Git plugin om zo vanuit sublime gemakkelijk wijzigingen door te voeren in projecten zonder daarvoor gebruik te hoeven maken van Git Bash / Git GUI, help me alsjeblieft even om dit recht te zetten, het is frustrerend ik hoor van iedereen hoe makkelijk en handig het is maar kan zo niet aan de slag.


Bedankt alvast.
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.