super upload
ik heb net een upload site gemaakt: http://www.shupload.byethost5.com
ik wil graag horen wat jullie er van vinden (;
ik wil graag horen wat jullie er van vinden (;
Gesponsorde koppelingen:
Als ik een PHP-file upload zie ik dit:
Zorg dat je plaatje onder de 40 MB is en dat ie JPG BMP OF GIF IS
Beetje vreemde foutmelding in dit geval. Een melding als:
"Dit bestand is niet toegestaan", lijkt me beter.
Zorg dat je plaatje onder de 40 MB is en dat ie JPG BMP OF GIF IS
Beetje vreemde foutmelding in dit geval. Een melding als:
"Dit bestand is niet toegestaan", lijkt me beter.
nee hoor dit is prima
Wat is er zo bijzonder aan je upload-ding vergeleken met bijv. tinypic?
Gewijzigd op 25/10/2011 20:55:17 door - Aar -
hou eens op
jij vraagt hier om advies, als mensen dan vragen gaan stellen, moet je ze beantwoorden en niet raar gaan doen!
edit: typo
edit: typo
Gewijzigd op 25/10/2011 21:00:35 door Victor -
Ik heb zojuist een script kunnen uploaden.
Waardeloos is de term welke in mij op komt als ik je site bekijk.
Daarnaast zijn je reacties niet veel zeggend.
De vragen welke in mij opkomen:
- Waar is je ontwerp / design
- Waarom moeten wij je website bekijken waarvan maar 1 pagina "af" is.
- Waarom maar 1 error retourneren, er zijn verschillende scenario's waar het uploaden fout zou kunnen gaan.
- http://shupload.byethost5.com/uploaded/image.php.jpg <-- que?
- Wat verwacht je van ons, als leden van deze community, qua feedback op je website?
- Wat wordt de meerwaarde van deze website tegenover al andere website welke image hosting aanbieden?
Waardeloos is de term welke in mij op komt als ik je site bekijk.
Daarnaast zijn je reacties niet veel zeggend.
De vragen welke in mij opkomen:
- Waar is je ontwerp / design
- Waarom moeten wij je website bekijken waarvan maar 1 pagina "af" is.
- Waarom maar 1 error retourneren, er zijn verschillende scenario's waar het uploaden fout zou kunnen gaan.
- http://shupload.byethost5.com/uploaded/image.php.jpg <-- que?
- Wat verwacht je van ons, als leden van deze community, qua feedback op je website?
- Wat wordt de meerwaarde van deze website tegenover al andere website welke image hosting aanbieden?
Gewijzigd op 25/10/2011 21:03:51 door Synaps Framework
Synaps..., uitleg over die script injection?
Meneer kijkt alleen naar de laatste characters achter de laatste punt in het bestandsnaam.
Waarom open je jouw uploadsite in een i-frame?
Que?
Synaps Framework op 25/10/2011 21:14:57:
Que?
Pepijn ;-)
"de beste uploadsite die er is". Daar heb ik mijn twijfels bij.. Behalve dan dat je website vol staat met spelvauten en je website niet gevalideerd is bevat je website ook nog eens een partij engelse teksten die duiden op zowel lekken als scripts die rechtstreeks van het internet zijn afgeplukt zijn: ('Error! Contact message has been not sent!'). bovendien kun je nog flink je prestatie verbeteren en zou ik je pagina uit tabellen halen.
was dit wat je wou horen dan?
was dit wat je wou horen dan?
@pepijn je wilt reactie op JOUW site.
en wij kunnen er niks aan doen dat de makers van PHPHulp de website niet valid maken. Wij zijn ook maar LEDEN.
Als jij wilt dat wij jouw website beoordelen dan moet je ook tegen kritiek kunnen. Want je site is inderdaad niet echt geweldig.
Doe iets met de punten die hier genoemd zijn en laat hem dan nog eens reviewen ;)
ontopic:
- waarom veranderd de homepagina van grootte?
- Iets meer uitleg voordat je gaat uploaden mag ook wel (Bijv. wat je kan uploaden)
- Wat hebben wij eraan om iets bij jou te uploaden?
- Waarom moeten we voor jou kiezen en niet tinypic, imageshack, etc.
- Overtuig de bezoekers ervan dat jij de beste bent
- Veel succes
en wij kunnen er niks aan doen dat de makers van PHPHulp de website niet valid maken. Wij zijn ook maar LEDEN.
Als jij wilt dat wij jouw website beoordelen dan moet je ook tegen kritiek kunnen. Want je site is inderdaad niet echt geweldig.
Doe iets met de punten die hier genoemd zijn en laat hem dan nog eens reviewen ;)
ontopic:
- waarom veranderd de homepagina van grootte?
- Iets meer uitleg voordat je gaat uploaden mag ook wel (Bijv. wat je kan uploaden)
- Wat hebben wij eraan om iets bij jou te uploaden?
- Waarom moeten we voor jou kiezen en niet tinypic, imageshack, etc.
- Overtuig de bezoekers ervan dat jij de beste bent
- Veel succes
Gewijzigd op 26/10/2011 11:36:09 door Maikel B
Verzenden van mail wordt alleen gecheckt op e-mailadres. Als het adres ontbreekt volgt er een javascript alert. Als ik een fictief mailadres invul, wordt het formulier toch verzonden, zo lijkt het. Al volgt er wel een 'foutmelding':
"Error! Contact message has been not sent!" --> geweldig Engels.
Is het formulier nu wel of niet verzonden? Waarom de ene keer een alert en de andere keer een (Engels?!) tekst?
Probeer een exe file te uploaden van bijna 30MB. Krijg geen foutmelding, maar uploaden begint gewoon (en lijkt succesvol)... Krijg geen bericht dat upload is afgekeurd/mislukt.
Verder wel een erg kale site, met zelfs 'onderhoud' (galerij).
Waarom Home en Contact met hoofdletter en de beide andere menu-items met kleine letter?
Waarom is die site de beste? Wat kan ik er mee?
Als ik een bestand upload; kan ik het dan ook weer downloaden? Of wordt het verstuurd naar iets/iemand?
Kortom: tot op heden zie ik geen enkele toegevoegde waarde en de term 'beste' lijkt me niet zo zinvol.
"Error! Contact message has been not sent!" --> geweldig Engels.
Is het formulier nu wel of niet verzonden? Waarom de ene keer een alert en de andere keer een (Engels?!) tekst?
Probeer een exe file te uploaden van bijna 30MB. Krijg geen foutmelding, maar uploaden begint gewoon (en lijkt succesvol)... Krijg geen bericht dat upload is afgekeurd/mislukt.
Verder wel een erg kale site, met zelfs 'onderhoud' (galerij).
Waarom Home en Contact met hoofdletter en de beide andere menu-items met kleine letter?
Waarom is die site de beste? Wat kan ik er mee?
Als ik een bestand upload; kan ik het dan ook weer downloaden? Of wordt het verstuurd naar iets/iemand?
Kortom: tot op heden zie ik geen enkele toegevoegde waarde en de term 'beste' lijkt me niet zo zinvol.
Gewijzigd op 26/10/2011 15:17:57 door Obelix en Idefix
En nog een belangrijke. Waar is de disclaimer en de voorwaarden?
Mag ik nu wel of geen naaktfoto's van mijn 24-jarige buurmeisje uploaden? Wat moet ik doen als ik een foto vind die er niet op hoort? Er is een contactformulier, maar op welke wijze wordt er gehandeld? 'Notice and takedown' ?
Mag ik nu wel of geen naaktfoto's van mijn 24-jarige buurmeisje uploaden? Wat moet ik doen als ik een foto vind die er niet op hoort? Er is een contactformulier, maar op welke wijze wordt er gehandeld? 'Notice and takedown' ?
Gewijzigd op 26/10/2011 15:24:24 door - Aar -
- Aar - op 26/10/2011 15:20:44:
En nog een belangrijke. Waar is de disclaimer en de voorwaarden?
ach vind 100'en naaktfoto's per dag :/
maar ja...
Pepijn stap op 26/10/2011 18:45:05:
ach vind 100'en naaktfoto's per dag :/
maar ja...
maar ja...
Of foto's waar auteursrecht op staat? Wat als iemand de playboy-dames inscant, bij jouw uploadt en jij een factuur krijgt van een advocatenbureau of een fotograaf wegens auteursrechtschending?
Hoe dek je je in? In jouw geval zou een rechter bij een e.v.t rechtsgang de fotograaf zo gelijk geven, waardoor jij een hoop geld kwijt zou kunnen raken...
Dat was mijn eerdere stelling, maar je lijkt er behoorlijk nuchter op te reageren?
Gewijzigd op 26/10/2011 19:13:43 door - Aar -
Ik snap niet waarom jullie de moeite nemen om deze site te reviewen, kijk alleen maar naar de reacties van pepijn en je weet genoeg over zijn niveau....
edit; je upload werkt niet eens als er spatie oid in de bestandsnaam zitten...
edit; je upload werkt niet eens als er spatie oid in de bestandsnaam zitten...
Gewijzigd op 26/10/2011 20:44:07 door Jaron T