Team gezocht voor groot BrowserGame project.

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Dylan S

Dylan S

14/07/2013 16:08:18
Anchor link
Hallo, Ik ben Dylan en ik zoek een team voor een groot project dat inhoud: een strategie (bouw) browserspel
dat likt op het spel: Travian, ik zoek ervaren mensen die goed om kunnen gaan met PHP(OOP), HTML, CSS of Javascript.

We werken samen via een groeps-chat op Skype...

U kunt contact met mij opnemen op:

Email: [email protected]
Of ---------------------
Skype: dylancool1234
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 00:33:44
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

14/07/2013 16:46:15
Anchor link
Graag je bericht even aanpassen aan de criteria voor een vacature:
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/criteria-php-vacature-berichten/16800/
 
Jeroen VD

Jeroen VD

14/07/2013 19:27:03
Anchor link
ik heb zelf inmiddels al weer anderhalf jaar geleden dit zelfde soort project gedaan, toen voor profielwerkstuk voor school. om je geen valse hoop te geven, ik doe niet mee ;), maar onderschat het niet! hier gaat heel erg veel tijd in zitten om een goed resultaat af te leveren.

een paar puntjes waar je op moet letten±
-ik neem aan dat het een MMO is, hoe ga je spelers met elkaar om laten gaan? speel je je eigen spel, of erg veel contact met anderen?
-grafisch moet het er tegenwoordig gelikt uitzien, anders speelt niemand het. iemand die hier ervaring mee heeft is wel zo handig
-ook de server-side kant, de PHP, kan ik je aanraden zoveel mogelijk OO te gebruiken, anders is dit echt een onbegonnen onderneming, die zo langzaam zal draaien. een erg ervaren OO-programeur is een aanrader
-heb je al een ontwerp van het spel gemaakt?
-en bovenal, wat is je x-factor, waarin jouw spel boven de 10000 andere spelletjes uitsteekt?

dixi
 
Dylan S

Dylan S

19/07/2013 13:38:30
Anchor link
Ok, maar die punten wist ik al.., ik weet dat er veel tijd in gaat zitten.., maar bedankt :)
 
Chris PHP

Chris PHP

19/07/2013 14:17:48
Anchor link
Wat is je plan van aanpak?
Wat zijn de winsten die je eruit wil halen?
Wat levert het op voor je 'team'?
Op wat voor server ga je het hosten?
 
Kevin Kroos

Kevin Kroos

20/07/2013 00:53:59
Anchor link
Heb je een business model?
Technisch document?
Plan van aanpak?

Welke technieken ga je gebruiken?
Gebruik je subversion?
Gebruik je een bugtracker?

Maak je gebruik van scrum?
Hoe lang zijn je iteraties?

Maak je gebruik van post'its of maak je gebruik van trello?
 
Dylan S

Dylan S

03/08/2013 13:31:10
Anchor link
Het is vrijwillig maar wordt waarschijnlijk later betaald (de mensen) als de game goed aanslaat bij de mensen..., het idee is groots...
 
Erwin H

Erwin H

03/08/2013 13:39:14
Anchor link
Idee is 'groots' maar plan is er niet => kansloos
 
Roel -

Roel -

03/08/2013 18:43:10
Anchor link
Aan zulke uitleg hebben we niets. Je kunt er vanuit gaan dat bijna niemand dit voor niks zal doen.
Daarom ook een slot.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.