thema.html?thema=steden
Hey!
Voor school moeten we een site maken. Maar er mag alleen html gebruikt worden. Het gaat over een reisbureau en dus zat ik zo eens een beetje te surfen naar andere reisbureau site's. Nu kwam ik op www.oadreizen.nl en daar stond op een gegeven moment (nadat ik op een link klikte) thema.html?thema=steden in het adres balk. Dit kan zijn door parsen of mod rewrite maar zijn er nog andere manieren om "thema=steden" in je pagina te krijgen?
Voor school moeten we een site maken. Maar er mag alleen html gebruikt worden. Het gaat over een reisbureau en dus zat ik zo eens een beetje te surfen naar andere reisbureau site's. Nu kwam ik op www.oadreizen.nl en daar stond op een gegeven moment (nadat ik op een link klikte) thema.html?thema=steden in het adres balk. Dit kan zijn door parsen of mod rewrite maar zijn er nog andere manieren om "thema=steden" in je pagina te krijgen?
Gesponsorde koppelingen:
?var=waarde zijn get values, niet met html af te vangen
indd dat dacht ik ook. maar waarom zouden ze het dan rewriten of parsen?
Je kan gewoon instellen dat html net zoals php geparsed word. Het is niks meer dan een extensie.
Met JavaScript is het wel mogelijk, maar let op, ook dit is GEEN HTML, je zal dus echt handmatig pagina voor pagina moeten inkloppen, als je tenminste nette code wil krijgen.
Trouwens iemand al Dreamweaver CS3 getest, schijnt dat je daarmee wel nette code krijgt.
Trouwens iemand al Dreamweaver CS3 getest, schijnt dat je daarmee wel nette code krijgt.
ik heb em wel, maar moet de crack er nog overheen zetten, hij schijnt erg mooi te zijn