Unexpected 'else', kan niks vinden.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »
Roel H

Roel H

25/05/2015 12:23:15
Quote Anchor link
Hallo,

Ik krijg een foutmelding, die ik alleen bij de localhost server krijg en niet wanneer ik de pagina op een internet hosting zet. Dit is de fout:

Quote:
Parse error: syntax error, unexpected 'else' (T_ELSE) in on line 292


Lijn 292 is de else lijn.
Quote:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
     }
 }

 else
 {
     echo [/quote]
Echter, ik zie nergens een fout in een accolade die ik vergeten ben ofzo en het script werkt via een internet hoster dus wel goed..

Wie o wie kan me helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 16:34:00
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/05/2015 12:31:45
Quote Anchor link
Ik gok dat je ergens iets doet zoals dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
if($doe_iets) {
    // doe wat
} else {
    // doe nog wat
} else {
    // probeer nog wat te doen...
}
[
/code]
En dit kan natuurlijk niet, want er kan maar n else bestaan. Dus kijk eens goed naar je if-statements, en gebruik vooral de TAB-toets om er een goed overzicht in te krijgen.
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 12:39:00
Quote Anchor link
Nou nee, dat doe ik dus niet, iig niet erg van bewust.
Het rare is dan wel weer, het werkt wel wanneer ik het upload naar een internet hosting. Dus dan betekent het toch dat het wel moet werken?

Edit:
De code:
http://pastebin.com/jhYGFEUW
Gewijzigd op 25/05/2015 12:52:02 door Roel H
 
- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 12:51:16
Quote Anchor link
Roel H op 25/05/2015 12:39:00:
Het rare is dan wel weer, het werkt wel wanneer ik het upload naar een internet hosting.


Of de foutmeldingen staan daar compleet uit en 'denk' je dat het werkt.
Met zo'n kort stukje script kunnen wij uiteraard niet veel.
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 12:52:35
Quote Anchor link
http://pastebin.com/jhYGFEUW

De code van het script.
 
- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 12:58:34
Quote Anchor link
En waar is regel 292?
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 13:10:30
Quote Anchor link
Sorry,

Heb wat weg gehaald. Dat is nu regel 277.
 
- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 13:27:23
Quote Anchor link
Zit het niet toevallig in het stukje wat je hebt weggehaald?
Ik kan zo even niets vinden.
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 13:32:14
Quote Anchor link
Wat ik weggehaald heb zijn een reeks mail adressen eigenlijk, niet veel meer. Ik zal zo voor de zekerheid nogmaals kijken. Maar ik geloof niet dat het daaraan ligt eigenlijk. Daarom snap ik de hele foutmelding eigenlijk niet...
 
Eddy E

Eddy E

25/05/2015 13:37:55
Quote Anchor link
http://codepad.org/OZKuAHxA >> daar kan je het script ook gewoon 'draaien'. Ik heb alleen session_start() even uitgezet, want dat kan/mag/werkt daar niet.

Voor de rest geen fouten.

Toevoeging op 25/05/2015 13:38:07:

Welke PHP-versie draai je lokaal?
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 13:44:51
Quote Anchor link
Hoi,

Hier is de hele versie, met regel 292 erbij:
http://pastebin.com/EbRcZ7sC

Lokaal draai ik 5.5.12. Ik gebruik WampSever als Webserver. Hiervoor draaide ik EasyPHP, die gaf ook fout meldingen aan.
Ik snap er niks meer van, of ik moet helemaal schoon gaan beginnen...
 
- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 13:50:59
Quote Anchor link
In dit laatste script gebruik je ook shorttags. Vervang die eens door normale tags.
Dus <? ==> <?php
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 16:06:18
Quote Anchor link
No, ik heb dat stukje er namelijk al eens helemaal uitgehaald, dan zet hij de fout op de laatste regel van het bestand, na </html> dus. Het zit hem waarschijnlijk ergens midden in het bestand, maar ik kan het gewoon niet vinden.
 
- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 16:10:05
Quote Anchor link
- SanThe - op 25/05/2015 13:50:59:
In dit laatste script gebruik je ook shorttags. Vervang die eens door normale tags.
Dus <? ==> <?php


Heb je dit al gedaan?
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 16:18:59
Quote Anchor link
Het klopt, php moest erbij komen te staan in lijn 195. Super bedankt man!

Toevoeging op 25/05/2015 16:22:43:

Heb ik nog een klein probleempje.

ik krijg deze foutmelding

Quote:
Warning: mail(): Failed to connect to mailserver at &quot;localhost&quot; port 25, verify your &quot;SMTP&quot; and &quot;smtp_port&quot; setting in php.ini or use ini_set() in C:\wamp\www\paps\plaatjezoeken.php on line 161


Ik heb dus al de smtp van telfort ingevoerd in de php ini, maar dat werkt niet. Hoe krijg ik dit werkend. Lukte bij easyphp ook al niet.
Gewijzigd op 25/05/2015 16:30:10 door Roel H
 
- SanThe -

- SanThe -

25/05/2015 16:33:20
Quote Anchor link
Je moet in php.ini de smtp server van de adsl-provider opgeven.
En dan Apache herstarten.
Gewijzigd op 25/05/2015 16:33:52 door - SanThe -
 
Roel H

Roel H

25/05/2015 17:08:10
Quote Anchor link
Super bedankt, het werkt! :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.