Upload vanaf iphone
Hallo,
Ik heb in mijn iPhone applicatie codes gebruikt die een foto kunnen uploaden. Standaard wordt dit gedaan naar posttestserver.com/post.php .
Heeft iemand een idee hoe dit script (de post.php) is opgebouwd. Ik wil de foto's zelf hosten.
Bedankt!
Ik heb in mijn iPhone applicatie codes gebruikt die een foto kunnen uploaden. Standaard wordt dit gedaan naar posttestserver.com/post.php .
Heeft iemand een idee hoe dit script (de post.php) is opgebouwd. Ik wil de foto's zelf hosten.
Bedankt!
Voor het uploaden van bestanden (waaronder foto's) zijn vele uploadscripts voor te vinden.
Rick de Jong op 06/08/2012 23:54:13:
Hallo,
Bedankt!
Bedankt!
Ik weet niet hoeverre mensen tegen deze methode aankijken (Copyright, etc) maar er zijn verschillende tools waar je site's mee kunt 'downloaden'. Je vult gewoon de url in en hij zal alle bestanden, mappen, media, etc downloaden.
Je kunt dus ook alleen die post.php binnenhalen en kijken hoe de code eruit ziet. Echter zou dat alleen voor studie doeleinden moeten zijn, en niet 1 op 1 over te nemen. Hiermee is de kans groot dat je hun Copyright schend.
Obelix en Idefix op 07/08/2012 07:42:57:
Voor het uploaden van bestanden (waaronder foto's) zijn vele uploadscripts voor te vinden.
Werkende link naar site?