Van Domein naar VPS met DA naar andere machine

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Donny Wie weet

Donny Wie weet

11/10/2015 14:26:00
Quote Anchor link
Hey guys ik heb een vraag,

(even als voorbeeld)
Ik heb een domeinnaam bij transip en een VPS met Direct Admin. Nou wil ik het domein doorlinken naar mn Direct Admin (DA) en vanaf daar weer doorlinken naar wat anders door middel van DNS. De reden hiervoor is dat ik op de VPS een SSL wil installeren. Ik kan em direct van het domein naar het eindpunt sturen maar ik heb daar geen invloed op gegevens, vandaar mn vraag of ik die tussen schakel kan plaatsen.

Groet, Donny
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 10:29:45
 

11/10/2015 20:09:09
Quote Anchor link
Vanaf het domein naar DirectAdmin? Das al raar.
Je kan alleen naar een ipadres doorlinken. Een DNS zal altijd resolven in een ipadres.

Dus als je het SSL op de DirectAdmin server hebt staan zal hij daarvoor gelden en niet voor een doorlink daarna.
 
Willem vp

Willem vp

12/10/2015 00:16:40
Quote Anchor link
Ik snap het hele probleem eigenlijk niet. ;-)

Het idee achter een VPS is toch dat je júist invloed op je hele systeem hebt?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/10/2015 00:46:41
Quote Anchor link
Misschien kan Donny even wat duidelijker uitleggen wat hij precies wil. Wat bedoel je bijvoorbeeld met "vanaf daar weer doorlinken naar wat anders" en met "eindpunt"? Over wat voor eindpunt heb je het?
 
Donny Wie weet

Donny Wie weet

14/10/2015 19:59:33
Quote Anchor link
Sorry, een late reactie maar ondertussen ben ik al geholpen en is het "opgelost" :)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/10/2015 20:12:41
Quote Anchor link
Alsnog blijven we benieuwd naar de situatie en hoe het opgelost is. ;-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.