[vrijwillig] Slicen template
Goedenavond,
Zoals de titel als zegt, ik zoek een persoon die voor mij gratis een kleine template wil slicen.
Groeten,
Niels
Zoals de titel als zegt, ik zoek een persoon die voor mij gratis een kleine template wil slicen.
Groeten,
Niels
Gewijzigd op 04/07/2011 21:05:00 door Niels Kieviet
Gesponsorde koppelingen:
Voorbeeldje? Betreft het een goed doel :) ?
Hoi Ricardo,
Voorbeeld?
Het is voor een website van een familielid. Dus als je dat een goed doel wilt noemen, ja..:)
Gr
Voorbeeld?
Het is voor een website van een familielid. Dus als je dat een goed doel wilt noemen, ja..:)
Gr
Een afbeelding van de layout, zodat men kan bepalen hoeveel werk het is.
Gewijzigd op 03/09/2010 20:48:22 door - Ricardo -
Haha, tja ik krijg wel wat voor die website. Maar dat is gezien het werk niet veel.
Ik hoor net dat degene die er eerst geld voor wou vragen het toch gratis wil doen. Toch hartelijk dank voor je reactie.
Gr
Ik hoor net dat degene die er eerst geld voor wou vragen het toch gratis wil doen. Toch hartelijk dank voor je reactie.
Gr
vergeef me mijn domheid: wat is eigenlijk "een kleine template slicen" ??
Slicen is gewoon het ontwerp opknippen in kleinere stukjes zodat je ze kunt gebruikten in je (X)HTML en CSS.
Wikipedia: "Het slicen gebeurt door middel van het verdelen van een layout in kleine plaatjes zodat deze gebruikt kunnen worden op een webpagina."
Wikipedia: "Het slicen gebeurt door middel van het verdelen van een layout in kleine plaatjes zodat deze gebruikt kunnen worden op een webpagina."
Gewijzigd op 03/09/2010 21:08:56 door Niels Kieviet
Niels Kieviet op 03/09/2010 21:08:09:
Slicen is gewoon het ontwerp opknippen in kleinere stukjes zodat je ze kunt gebruikten in je (X)HTML en CSS.
Als je mij de afbeelding stuurt wil ik de rest wel voor je doen. Heb toch veel te veel tijd over ^^
Website: http://dillenm.nl
Ik zou het, op vrijwillige basis, ook best wel willen doen. Helaas heb ik momenteel geen photoshop bij de hand, dus kan het niet in .psd formaat...