Warning: Cannot modify header information - headers already sent

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Niek Bezuijen

Niek Bezuijen

22/11/2014 16:07:38
Quote Anchor link
Beste mensen,

Al een tijdje ben ik bezig met het integreren van een social plugin van Facebook. Dit wil ik intergeren in een webshop van OS Commerce.
Tijdens het installeren het het aanpassen van de scripts kreeg ik een foutmelding waarvan ik niet weet hoe ik hem moet oplossen:

Quote:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /public/sites/www.burben.nl/fresh/includes/functions/social_login_functions.php:187) in /public/sites/www.burben.nl/fresh/includes/login-facebook.php on line 194


Regel 187: </head>

Regel 194 = $loginUrl = $facebook->getLoginUrl($params); // generate the url and redirect the browser to it
header("Location: " . $loginUrl);
exit();
Gewijzigd op 22/11/2014 16:11:28 door Niek Bezuijen
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 19:45:00
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/11/2014 16:34:28
 
Joakim Broden

Joakim Broden

22/11/2014 16:47:53
Quote Anchor link
@Ozzie, stuur dan op zijn minst een goede link door anders kan je bij elke vraag bijna wel een zoekresultaat geven (Ozzie, dit zijn een van mijn redenen waarom ik niet echt actief meer ben op dit forum, veel domme opmerkingen... Oke deze vraag is al tig keer behandeld maar geef hem dan een goed topic door..)

@Topicstarter, er mag geen enkele output staan voor een header (in dit geval header loaction).. HTML is output (</html>) dus plaats de php code boven de output.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/11/2014 17:41:55
Quote Anchor link
@Sabaton

Jij hoeft mij de les niet te lezen hoor. Ik verwijs gewoon even naar de vele topics die op dit forum reeds over dit onderwerp zijn gesteld met de daarin aangedragen oplossingen. Daar is niks mis mee, aangezien daar veel informatie is te vinden over het betreffende onderwerp. Niet meteen alles zo negatief benaderen. Daar schiet je niks mee op.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.