Wat zie je staan?
Hallo,
Ik heb een probleem met een verhuizing... Ik heb namelijk een nieuwe host, en dus nieuwe nameservers, alles is ingesteld, maar als ik naar mijn domein toe ga kom ik bij de oude host uit, ga ik via een webbased proxy ernaartoe kom ik bij de nieuwe uit. DNS-cache al gewist etc., al kennissen gevraagd, het lijkt erop dat Ziggo het weer eens flink kapot maakt.
Mijn vraag is dus: wil je even kijken wat je op www.jonathanhogervorst.com ziet staan en welke provider je hebt?
Alvast bedankt!
Jonathan
Ik heb een probleem met een verhuizing... Ik heb namelijk een nieuwe host, en dus nieuwe nameservers, alles is ingesteld, maar als ik naar mijn domein toe ga kom ik bij de oude host uit, ga ik via een webbased proxy ernaartoe kom ik bij de nieuwe uit. DNS-cache al gewist etc., al kennissen gevraagd, het lijkt erop dat Ziggo het weer eens flink kapot maakt.
Mijn vraag is dus: wil je even kijken wat je op www.jonathanhogervorst.com ziet staan en welke provider je hebt?
Alvast bedankt!
Jonathan
Gesponsorde koppelingen:
Everhost/XS4ALL
Dank! Graag nog een paar Ziggo'ers zodat ik gelijk heb dat het aan Ziggo ligt!
@Aar: de verhuizing was een week geleden, toen heb ik de nameservers nog naar de oude provider gelinkt. Gisteren rond 16:00 heb ik de nieuwe nameservers eringepompt.
@Aar: de verhuizing was een week geleden, toen heb ik de nameservers nog naar de oude provider gelinkt. Gisteren rond 16:00 heb ik de nieuwe nameservers eringepompt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jonathan -
Hoelang gelezen was de verhuizing?
DNS aanpassen kan vaak tot 48 uur duren...
DNS aanpassen kan vaak tot 48 uur duren...
Ik moet de technische afdeling mailen, oftewel: ze willen het niet uitzoeken...
Ik zie alleen groot de tekst "Antagonist" staan, heb wel Ziggo
Dan zal het toch wel aan de DNS-TTL liggen, nog 22 uur wachten... Frustrerend ;-)
Everhost
everhost
everhost
@3 bovenstaante:
Hebben jullie ook Ziggo?? :P
Hebben jullie ook Ziggo?? :P
Robert_Deiman schreef op 11.10.2008 17:44:
Ik zie alleen groot de tekst "Antagonist" staan, heb wel Ziggo
Zelfde hier.
Toen mijn domein van de ene naar de andere server werdt verhuisd (en dus ook een ander ip, dus andere dns zooi) was dit binnen een middag gebeurt (twee week terug, ofzo, was dit).
Dns aanpassingen kunnen lang duren, en volgens mij kan je niet zomaar de schuld bij ziggo leggen.
Het valt me op dat veel mensen niet kunnen lezen:
Jonathan schreef op 11.10.2008 17:28:
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Karl Karl
everhost
Everhost
Er zitten fouten in je dns.
En
Quote:
Master DNS defined by SOA (ns1.jonathanhogervorst.com) was not found among NS records.
En
Quote:
NS list mismatch: registration authority reports that domain is hosted on the following servers: 'ns1.winkwebdesign.nl; ns2.winkwebdesign.nl', but DNS server ns1.winkwebdesign.nl reports domain to be hosted on 'ns2.jonathanhogervorst.com; ns1.jonathanhogervorst.com'. Please make sure that you configure the same DNS servers in registrar database and on your DNS
Ik zie Antagonist.. Ziggo!
@SanThe,
Hoe zie jij dat?
Hoe zie jij dat?
Antagonist hier.
http://www.bankes.com/cgi-local/nslookup.pl?FROM_1=195&FROM_2=153&FROM_3=253&FROM_4=43&SEARCH=DNS&FROM_DNS=www.jonathanhogervorst.com&STEP_DIRECTION=PLUS&STEP_1=&STEP_2=&STEP_3=&STEP_4=1
http://www.dnswatch.info/dns/dnslookup?la=en&host=jonathanhogervorst.com&type=A&submit=Resolve
http://www.dnswatch.info/dns/dnslookup?la=en&host=jonathanhogervorst.com&type=A&submit=Resolve