Webshop + Inlogsystem en Database?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Renate Miecho

Renate Miecho

17/06/2014 17:47:25
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben Renate, pas nieuw in de developing wereld, maar wil graag alvast in mijn Localhast (XAMPP), een Webshop of iets soortgelijks waarmee ik een product kan bestellen.

Hiervoor dien ik wel in te loggen als klant en moet er een admin zijn.
Nadat ik ben ingelogd als klant, wil ik een product bestellen en daarna gelijk een mail ontvangen met "Hallo, u hebt dit besteld" tevens wil ik dan kunnen zien als (admin) wat klanten hebben besteld in pagina overzichten bijvoorbeeld.

Is zo iets te downloaden kant en klaar? Zodat ik dit in Localhost kan plaatsen en tevens MySQL/PHPMyAdmin?

Dank jullie wel alvast.

Groetjes,

Renate
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 22:01:26
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

17/06/2014 17:55:59
Quote Anchor link
>> Is zo iets te downloaden kant en klaar? Zodat ik dit in Localhost kan plaatsen en tevens MySQL/PHPMyAdmin?

Ja, bijvoorbeeld:

- OpenCart
- SumoStore
- PrestaShop
- Zen Cart
 
Renate Miecho

Renate Miecho

17/06/2014 18:16:52
Quote Anchor link
Ward van der Put op 17/06/2014 17:55:59:
>> Is zo iets te downloaden kant en klaar? Zodat ik dit in Localhost kan plaatsen en tevens MySQL/PHPMyAdmin?

Ja, bijvoorbeeld:

- OpenCart
- SumoStore
- PrestaShop
- Zen Cart


Dat lijkt Joomla wel. Bedankt, maar zo iets zoek ik niet.
Ik zoek meer zeg maar een soort script met alles erop en eraan.

Ik wil dus de SQL-bestend importeren in PHPMyAdmin, en dan gebruik maken van de webshop. In Localhost.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/06/2014 18:20:51
Quote Anchor link
Het is een redelijk verschil met Joomla...

Joomla is een systeem om een kant en klare website te maken in een handomdraai. De genoemde scripts zijn bedoeld om een webshop mee in te richten met alles erop en eraan. Ik durf te wedden dat is toch echt is wat je zoekt.