Website door linken voor korting

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Trevor van den hoed

trevor van den hoed

09/03/2015 14:10:39
Quote Anchor link
ik zoek een script die er voor zorgt dat ik via website a op een button klik en dan terecht kom op website b, op website b kom ik op een aparte gedeelte die alleen toegankelijk is voor de bezoekers die via website a op de link hebben geklikt, deze bezoekers krijgen een webshop aanbod met goed koperen prijzen en bezoekers die niet via de link van website a komen die betalen de volledige prijs op website b,

bezoekers die via website a komen die moet dan in een aparte pagina komen die ook niet door andere bezoekers toegankelijk is,

alleen bezoekers van website a kunnen op de door gelinkte pagina komen, voor de rest is die pagina niet toegankelijk.

Website b is een wordpress website en website a is nog onbekend welk systeem hun gebruiken

ik hoop dat iemand mij kan helpen
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 10:49:24
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

09/03/2015 14:31:28
Quote Anchor link
De standaardoplossing is een aparte klantgroep definiëren voor extra korting en dan die klantgroep in de PHP-sessie activeren zodra een aparte URL of een URL-variabele wordt gebruikt. Een variabele doorgeven in de URL is hier zeer waarschijnlijk beter, omdat je dan directe links naar specifieke productpagina's kunt gebruiken.

Ik neem aan dat de webwinkel niet alleen WordPress gebruikt maar bijvoorbeeld WooCommerce?
 
Trevor van den hoed

trevor van den hoed

09/03/2015 14:51:21
Quote Anchor link
de webwinkel gebruikt indd woocommerce, ik had al met coupons gewerkt maar met die link kan iedereen de pagina bezoeken en dat mag juist niet
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

09/03/2015 15:37:41
Quote Anchor link
Trevor van den hoed op 09/03/2015 14:10:39:
website a is nog onbekend welk systeem hun gebruiken

Kan website A wel meer doen dan alleen een linkje leggen?
 
Trevor van den hoed

trevor van den hoed

09/03/2015 15:56:58
Quote Anchor link
hun draaien volgen smij op een marketplace cms, maar hoorde net dat hun alles kunnen inplanten in hun website wat wij aan hun door geven
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

09/03/2015 16:02:33
Quote Anchor link
Dan is de zuiverste methode: laat A onder water een request doorgeven met een "de aankomende bezoeker X is van ons afkomstig" en vervolgens een redirect van de client uitvoeren. Zo kan de URL niet worden misbruikt en ben je ook niet afhankelijk van de onbetrouwbare (want ontbrekende) HTTP-referer.
 
Trevor van den hoed

trevor van den hoed

09/03/2015 16:20:06
Quote Anchor link
is er dan ook een mogelijkheid dat de bezoeker die via website a komt dan op website b 15% korting krijgt. op die manier hoeven we maar 1 winkel te maken met de zelfde prijzen en dat bezoeker van website a de korting krijgt
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

09/03/2015 16:27:30
Quote Anchor link
Ja, bij WooCommerce kan dat met "role pricing":

http://docs.woothemes.com/document/woocommerce-dynamic-pricing/
 
John D

John D

09/03/2015 16:36:36
Quote Anchor link
Trevor van den hoed op 09/03/2015 15:56:58:
hun draaien volgen smij op een marketplace cms, maar hoorde net dat hun alles kunnen inplanten in hun website wat wij aan hun door geven
Hun?
Ik begrijp best dat mensen wel eens een foutje maken maar deze prestatie van schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid is toch wel wat sneu.
 
Trevor van den hoed

trevor van den hoed

09/03/2015 16:46:27
Quote Anchor link
hun bedoel ik die andere website haha
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.