Wie wilt allemaal overstappen naar Windows 10?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 4

Eddy E

Eddy E

08/08/2015 16:21:28
Quote Anchor link
Ik gebruik Windows 10 gewoon zonder inloggen/Microsoft-account???
Je kan er ook voor kiezen niet in te loggen. Outlook gebruken werkt dan niet, maar dat doe/deed ik toch al niet.
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 14:10:07
 
Jeroen germers

jeroen germers

08/08/2015 19:34:53
Quote Anchor link
Tobias Tobias op 07/08/2015 20:41:00:
Wat ik wel zwaar irritant vindt is het actiecentrum. Onderin de taakbalk staat een icoontje, die meestal zwart, soms wit is. Ik denk steeds dat als hij wit is, er een nieuw bericht oid is. Maar dat is er bijna nooit. Als ik erop klik wordt hij wel weer zwart.
Afbeelding
Afbeelding


Dit viel mij ok al op, na een beetje onderzoek blijkt het dat het gaat om apps die wel een melding hebben gegeven, maar niet meer van toepassing is.

Wit icoontje = nieuwe melding(en).
doorzichtig(zwart) = geen meldingen.

hoe heb ik dit getest?
stuur je zelf een mailtje (als je de email binnen laat halen door windows) en je zult een melding krijgen in de melding centrum(bij de klok). Open nu de mail via de mail app, je zult zien dat de melding (bij klok) wit blijft maar dat de melding zelf verdwijnt.
 
Paco de Wulp

Paco de Wulp

10/08/2015 10:09:01
Quote Anchor link
Heb ik weer !!
1) Bij mij doet EDGE soms raar. Bijvoorbeeld bij een PHP-script die zichzelf nog een keer aanroept, wordt er weer een nieuw venster geopend. Paar keer meegemaakt dat Edge gewoon blijft hangen ...
2) Ik ben mijn bureaublad helemaal kwijt. Kan hem nergens meer vinden. Ik weet ook niet wanneer ik deze zou moeten hebben verwijderd o.i.d.

Iemand een idee waar je wellicht je bureaublad kan activeren of deactiveren ???

Toevoeging op 10/08/2015 10:14:07:

P.S. Edge opent met allemaal nieuws troep, reclames, etc... wil ik dit wel zien als ik wil gaan browsen. Het word je allemaal maar weer opgedrongen...schijnt modern te zijn ????? bah..
Gewijzigd op 10/08/2015 10:15:57 door Paco de Wulp
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

10/08/2015 10:15:15
Quote Anchor link
Ik heb mijn eerste probleem gevonden: Mijn printer/scanner(Canon MP160) wordt niet meer herkent. Canon geeft in de support-site ook al aan dat de printer in W10 niet meer ondersteunt wordt.
 
Paco de Wulp

Paco de Wulp

10/08/2015 13:51:19
Quote Anchor link
Paco de Wulp op 10/08/2015 10:09:01:
2) Ik ben mijn bureaublad helemaal kwijt. Kan hem nergens meer vinden. Ik weet ook niet wanneer ik deze zou moeten hebben verwijderd o.i.d.

Iemand een idee waar je wellicht je bureaublad kan activeren of deactiveren ???


probleem gevonden. Ik had W10 in Tablet-mode gezet !
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

10/08/2015 16:37:36
Quote Anchor link
Ik zie genoeg berichten waardoor ik voorlopig niet ga upgrade naar Windows 10, gewoon eerst wachten totdat de bugs eruit zijn gehaald.
 
Eddy E

Eddy E

10/08/2015 21:03:11
Quote Anchor link
Ik heb alleen maar berichten gezien van onwetenden? Beetje fraude, beetje slechte lezers (kiezen de Express-installatie en zeggen dan dat er van alles vanzelf geinstalleerd wordt...)

Kortom: mijn vaste PC met Windows 8.1 is nu aan het downloaden/upgraden ;)
 
Randy vsf

Randy vsf

11/08/2015 00:42:47
Quote Anchor link
PHP Maarten op 10/08/2015 16:37:36:
Ik zie genoeg berichten waardoor ik voorlopig niet ga upgrade naar Windows 10, gewoon eerst wachten totdat de bugs eruit zijn gehaald.



Welke bugs? heb op mijn 2e laptop nu win10 draaien sinds gister, nergens last van.
Heb ook een aantal maanden de tech preview gedraaid, nooit ergens last van gehad.
Had 1 game wat moeilijk deed, verder niks.

Het verschil met win10 en voorgangers is dat je de tech preview al een behoorlijke tijd van te voren kon downloaden. Win10 is dus al massaal getest, waardoor de meeste bugs al eruit zijn gehaald voor de release, wat bij win7 bv neit het geval was.
Gewijzigd op 11/08/2015 00:43:05 door Randy vsf
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.