zoek 1 of meerdere programmeurs

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rene Scheuneman

Rene Scheuneman

28/07/2014 15:04:15
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben opzoek naar 1 of meerdere programmeurs die het geweldig vinden om complexe website te bouwen.
De site staat nu online en is gemaakt in CMS Drupal. Niet heel erg tevreden over de resultaat en ook ontbreken er meerdere functies. Nu wil ik hem opnieuw laten bouwen en dat zou ook met meerdere programmeurs kunnen. Je zult in het begin niets verdienen. wanneer er inkomsten worden gehaald dan verdien jij er ook aan! Hier worden van te voren natuurlijk afspraken over gemaakt, want niets voor niets gaat de zon voor je op!!

Het wordt een site voor Gamers waar sociale interactie belangrijk is. Ook de zoekfunctie naar om naar gamers /Clans te zoeken is Uniek en belangrijk. verder ga ik hier nog niet op in. je kunt al wat functie zien op mijn huidige site (inloggen tijdelijk uitgeschakeld).

wil je meer info of lijkt je dit een leuk idee!! neem dan contact met mij op, hoor graag van je.

groetjes Rene (uit Groningen)
[email protected]

Edit door Aar: Hinderlijke typfout verbeterd
Gewijzigd op 29/07/2014 11:06:29 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 10:04:52
 

28/07/2014 15:50:21
Quote Anchor link
Hoi Rene,

Ik zou best wel willen helpen. Momenteel werk ik niet echt aan een project. Ik speel zelf ook een aantal games zoals Minecraft en gta. Wat mij betreft is dat geld niet van belang. Ik heb ervaring met een aantal projecten zoals een webshop voor onze lokale steenfabriek.

Groetjes,

Pascal
Gewijzigd op 28/07/2014 16:29:11 door
 
Rene Scheuneman

Rene Scheuneman

28/07/2014 16:29:59
Quote Anchor link
Beste Pascal,

Leuk dat je reageert! Mijn site is geen webshop, maar een complexe site waar meerdere systemen bij elkaar komen. zou je anders pm kunnen sturen en iets meer vertellen wat je zoal kan of gedaan hebt?
misschien ken je zelf nog meer programmeurs zodat we er met een groepje aan kunnen werken.
mail me maar naar [email protected]

gr Rene
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

28/07/2014 16:53:26
Quote Anchor link
Rene Scheuneman op 28/07/2014 16:29:59:
Mijn site is geen webshop, maar een complexe site waar meerdere systemen bij elkaar komen. zou je anders pm kunnen sturen en iets meer vertellen wat je zoal kan of gedaan hebt?

Rene, wellicht kunnen we dat omkeren: zou je ons kunnen vertellen wat er van ontwikkelaars verwacht wordt en wat je ze te bieden hebt?
 
Victor G

Victor G

28/07/2014 16:55:30
Quote Anchor link
Ik zou ook best wel willen helpen als er wat meer informatie ter beschikking is.
 
Rene Scheuneman

Rene Scheuneman

28/07/2014 17:06:08
Quote Anchor link
Hier wat meer info over www.clanplaza.com

De site is voor Gamers. iedere member heeft zijn eigen profiel en iedereen kan een clan aanmaken. een clan heeft dan weer zijn eigen pagina.
beide pagina's komen statistieken op te staan die Gamers halen, vrienden en berichten zoals bij Facebook. de games die iemand heeft en eigenlijk alle info wat voor een gamer interessant is eigenlijk.

er is een zoekmachine waar gamers andere gamers of clans kunnen zoeken. Ze kunnen zoeken op specifieke game eigenschappen of skils.
game nieuws, maar wil dat een member een keuze uit feeds krijgt en zo zelf bepaald welke nieuws hij op zijn profiel te zien krijgt

er kunnen Events aangemaakt worden voor zowel privé als online.
zo wil ik ook dat er battles georganiseerd kunnen worden.
nog meer dingen, maar dit zijn de belangrijkste.
zo krijgt elke member punten bij het actief zijn op de site
wil ik dat er gestemd kan worden op logo's
hier kunnen weer prijzen aan verbonden worden.

er zijn bijna 10 verdienmodellen, waar geld mee verdiend kan worden.

gr rene

Toevoeging op 28/07/2014 17:14:10:

oja, mijn verwachtingen.

Ik zou graag met een betrouwbaar iemand (of met een aantal) goede programmeurs de site naar grote hoogtes willen brengen. Er zitten best veel mogelijkheden in dit project om een gamer lid te krijgen.
ik kan zelf niet programmeren en ben daarin dus afhankelijk van anderen. heb wel veel ideeën en ook qua uiterlijk.
Iemand moet met zulke projecten een passie hebben en het bijltje er niet snel bij neerleggen.
iemand moet kunnen aangeven met iets moeite te hebben en een ander durven te vragen om hulp. vandaar dat wanneer meerdere mensen aan dit enorme project werken verstandiger is.
Goede programmeur zijn spreekt voor zich. iemand die net begint of alleen een webshop heeft gemaakt zal toch vastlopen.

natuurlijk wil iemand ook geld verdienen, maar heb daar geen budget meer voor. ik bied wel aan om mee te profiteren wanneer de site aanslaat en geld wordt verdiend. dit is in mijn ogen ook een goede motivator om aan de site te blijven werken.
dus over de financiën valt zeker te praten.
 
Ivo P

Ivo P

28/07/2014 17:35:32
Quote Anchor link
En wat is je verwachting qua inkomsten als die gaan komen?

Gaan er euro's per maand binnenkomen? Of komen tientjes per week binnen, of mogelijk honderden euro's per dag?

En welke kosten gaan er nog vanaf voordat de "winst" uitgedeeld gaat worden aan de programmeurs?
bedenk ook dat wel 100 euro in de maand met 5 man maar 20 euro is.

als iemand daarvoor dan 2 weken elke avond 3 uur heeft gewerkt dan is dat 30 uur voor 20 euro.

Daar komt iemand in India nog niet voor in actie. En vakkenvullen levert ook meer op.
 
Rene Scheuneman

Rene Scheuneman

28/07/2014 17:52:37
Quote Anchor link
Beste Ivo,

Ik ga hier niet bespreken wat je kunt gaan verdienen.
mijn verwachtingen zijn waarschijnlijk anders dan van iemand die anders naar dit project kijkt.
Ik kan wel tegen je zeggen dat ooit Facebook het gaat overkopen voor 3 miljard, maar geloof je dat??

wat betreft inkomsten is totaal afhankelijk aan aantal bezoekers/members.
neem als voorbeeld nieuws site www.ign.com daar komen meer dan 1 miljoen unieke bezoekers per maand. om daar te adverteren begint het gelijk bij 2000 per 1000 views. dus alleen al bij advertenties verdienen ze veel geld. grote advertentie bv een take-over begint al bij 40.000 euro. dus verwacht nu niet van mij wat je gaat verdienen.
Het is voor mij belangrijk dat iemand toewijding heeft aan dit project en er ook lang aan verbonden wil blijven.

er gaan geen kosten meer vanaf. huur server is voor mijn rekening.
en vakken vullen is ook geen slechte beroep toch?? ;-)
 
 - Diov  -

- Diov -

28/07/2014 17:55:13
Quote Anchor link
Webshop vergelijken met jouw project:

- Op een webshop heeft iedere klant zijn eigen profiel. Hij/zij ziet zijn bestellingen. ( = Profiel)
- Op een webshop kan iedereen een nieuw product bestellen ( = Clan maken)

- Statistieken: Iemand die met SQL kan werken, kan dit makkelijk waarmaken.

- Zoekmachine: Op een webshop moet je ook producten kunnen zoeken.
- Nieuws: Elke clan schrijft nieuws op op zijn feed. Als een gebruiker clans volgt, ziet hij de berichten op zijn eigen feed van alle clans, Geordend. (ORDER BY news_date DESC)

Quote:
Goede programmeur zijn spreekt voor zich. iemand die net begint of alleen een webshop heeft gemaakt zal toch vastlopen.


Als je zelf geen programmeur bent, kan je moeilijk iemand niet laten deelnemen op het feit dat hij 'enkel' maar een webshop heeft gemaakt.


Toevoeging op 28/07/2014 17:56:03:

Btw: Er zit een spelfout in de titel van dit onderwerp.
Gewijzigd op 28/07/2014 17:55:34 door - Diov -
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

28/07/2014 18:10:10
Quote Anchor link
Gemiddeld krijg ik vier keer per jaar zo'n voorstel waarbij ik vooral tijd mag investeren en de bedenker daar niets tegenover stelt. Of meer precies: niets concreets, alleen maar loze beloften die niet worden ingevuld: "Als we geld gaan verdienen, gaat het hard!"

Ja ja, bla bla, kom er maar eens om. Je hoort er na enkele maanden meestal niets meer van.

Daarom denk ik dat de seniors op dit forum best wel de juniors mogen waarschuwen voor dit soort plannenmakers. Voordat je het weet, heb je drie maanden gratis gewerkt aan een concept dat vooral die ander heel veel oplevert.

Seen it, been there, done that.
Gewijzigd op 28/07/2014 18:10:27 door Ward van der Put
 
Rene Scheuneman

Rene Scheuneman

28/07/2014 18:11:09
Quote Anchor link
Zoals jij dit zo zegt Diov klinkt het indd simpel. Heb hier dan weinig verstand van, maar weet door ervaring dat mijn site toch echt complex is. heb nu meerdere Designers gehad en steeds liepen ze vast en dat waren Designers die toch al wel wat ervaringen hadden.

dus als er programmeurs zijn dan die dit zien zitten hoor ik het graag!
 
Erwin H

Erwin H

28/07/2014 18:19:11
Quote Anchor link
Misschien dan verstandig om uit te vinden waarop die andere dan vastliepen. Is dat op een technisch aspect dan weet je waar je hier naar moet vragen. Is het echter om het aspect dat Ward aangeeft, dan moet je je gaan afvragen hoe je dat moet gaan oplossen. Helaas heb ik dezelfde ervaring als Ward en dus inderdaad ook weinig fiducie in de goede afloop....
Gewijzigd op 28/07/2014 18:19:27 door Erwin H
 
 - Diov  -

- Diov -

28/07/2014 18:29:06
Quote Anchor link
Ze liepen vast op het Design?

Stap 1: Maak de website in PhotoShop.
Stap 2: Zet het om met HTML & CSS

?
 
Rene Scheuneman

Rene Scheuneman

28/07/2014 19:13:36
Quote Anchor link
ze liepen vast op het programmeren van bepaalde functies. vooral de koppelingen van gegevens van members aan console, games, skils etc etc
en ja ook ik ben tegen praatjes aangelopen en geld verloren zonder dat ik iets had. Ik weet dat ik voorzichtig moet zijn met wie ik wel en niet in zee moet gaan.
ook jullie hebben dus slechte ervaringen en dat is spijtig om te horen. ik ben zelf niet iemand die van iemand zijn goedheid wil profiteren en er dan niets voor terug wil stellen.
maar zoals Ward het verwoord zijn ook mijn woorden natuurlijk bla bla bla
Ben dan ook van mening dat je contracten moet opstellen waar beide partijen op terug kunnen vallen.
ook zou ik willen dat deze persoon(en) bij het project betrokken blijven.

alles valt te bespreken natuurlijk.
 
Ivo P

Ivo P

29/07/2014 10:58:33
Quote Anchor link
Designers moet je ook niet laten programmmeren (en omgekeerd: je moet mij ook geen design laten maken)


Probleem is vaak, dat er niet een concreet plan ligt: noch van de opzet van de functionaliteit, de veiligheid noch van een business-model.

Hoe ga je gebruikers trekken?
waarom komen die bij jou en niet bij een van de 100 andere vergelijkbare sites?
Waarom gaan ze betalen? Of worden het de advertentie inkomsten? Heb je al een beeld van de inkomsten die je wilt verkrijgen?
De kans dat Facebook jouw site gaat kopen is natuurlijk om en nabij nihil.
 
Rene Scheuneman

Rene Scheuneman

29/07/2014 11:12:22
Quote Anchor link
Nogmaals Ivo, Ik ga hier op de forum niet alles bespreken. snap dat je graag info wil hoor!!
Mijn vraag is of er programmeurs zijn die iets in mijn idee (plan) zien en met evt meerdere mensen er aan te werken. dan later ga ik alles bespreken. en zeker niet op een forum.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.