hoe vinden jullie dit? www.freaka.nl
ik persoonlijk vind het achtergrondgeluid irritant.
en de rest?
Je hebt een openingspagina (met je advertentie), en daarna weer een openingspagina...

Verder vind ik het een beetje druk, maar wel leuk gemaakt.
Beetje te weinig gebruik gemaakt van de ruimte (hoogte)
@ aziz

erg mooi gemaakt.

je achtergrond geluid heb ik niet gehoord want ik zit op me stage en heb geluid uit staan.

ik vind de pagina alleen een beetje leeg
iets meer informatie aan de onderkant van de pagina zou het nog iets beter maken
Hoi Aziz,

grafisch ben je behoorlijk ver, mijn complimenten! Alles wat je maakt ziet er goed uit. Ik zou me wel meer in usability gaan verdiepen. Ik heb een paar sites uit je portfolio geprobeerd, en het duurt over het algemeen vrij lang voordat ik weet waar een site precies over gaat. Je maakt ook heel veel gebruik van Flash intro's en dat werkt vertragend.

Uit onderzoeken blijkt dat mensen je site verlaten als ze niet binnen tien seconden (liever minder) weten waar het over gaat.

Bijvoorbeeld:

Ik kijk in je portfolio. Als ik met mijn muis over de thumbs zweef, zou het handig zijn als ik info zou krijgen over de site waar ik naar toe ga.

Ik klik op die tweede (2004)

Krijg ik wéér een flash intro op een pagina die verder geen info geeft over wat er gaat komen. Als de intro uitgespeeld is, moet ik nog eens klikken op "Play this now"

Als ik denk de site binnen te gaan door op "skip intro" te klikken, kom ik op een error-pagina.

Uit de flash movie begrijp ik dat het gaat om een podium in Almere. Die info zou ik dus meteen op de eerste pagina zetten.

Flash movie zèlf is overigens ook weer heel mooi gemaakt, vooral de 3D effecten.
Tja...ik ben geen fan van Flash domweg omdat me dit te lang duurt!
De geluiden vind ik irritant!!!
Grafisch heel mooi gedaan en voor de rest sluit ik me aan bij Jan voor wat betreft het gebruikers gemak of juist het ontbreken daarvan.

Heel veel suc6 gewenst met je grote project!!
Groet, lissy
Ziet er erg goed uit....!!
Het geluid kan wel... maar je moet dat iets erbij maken dat het geluid uit kan.
verder ziet het er erg mooi uit!

Han

Reageren