ik ben een website aan het maken en ik wil er een online dj inzetten dat wil zeggen dat ik vanaf mijn computer liedjes kan selecteren en dingen kan inspreken en dat iedereen die hoord.
kan iemand zoiets maken of weet iemand waar het staat. het liefst wil ik het in java of html maar php wil ik ook wel proberen
groetjes blackbram
Das moeilijk hoor, ik weet niet wat je ervaring is met php?
ik heb eigenlijk geen ervaring met php maar ik wil lessen gaan volgen maar echte php ervaring heb ik niet
En java?
Leuk idee en wie weet heeft iemand een idee.
Ik denk met een chat/voice applicatie kom je al een heel eind.
Die zijn er vast wel waarschijnlijk effies googlen en dan heb je er een.
De implementatia in je site dat is een ander verhaal maar daar is hier vast wel hulp voor wanneer je vastloopt!!

Suc6 gewenst!!
lissy
shoutcast biedt programmaatjes aan om uit te zenden als d.j. of server, ondermeer met de mogelijkheden die jij wilt hebben.

Als je dat ook via je website kan doen, dan kan je makkelijk een link plaatsen die winamp opstart en vervolgens jou muziek gaat streamen. Wil je een spelertje op je site hebben, dan is daar vast wel een script voor te vinden die met shoutcast overweg kan :)
ik heb wel redelijke java kennis
Waarom zelf maken? Shoutcast bied gewoon de beste oplossing (Zoals hiervoor al 2 x gepost is) Je maakt een servertje, pleurt er shoutcast op. Download plugin voor Winamp en connect met je server. En draaien maar.
Dan een linkje op je site naar je server en klaar

Reageren