Ik wil graag dat als iemand op een forum reageerd de pagina gerefreshed word, ik heb daar alleen een fuctie voor nodig, ik heb header("Location: zelfde pagina") al geprobeerd maar dat werkt niet want dan komt er de volgende error:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/freehost/t35.com/c/m/cmg-game/forums/index.php:15) in /home/freehost/t35.com/c/m/cmg-game/forums/index.php on line 118
En dan is het net zoals hier dat je zeg maar de topic heb met de reacties en daar onder dan een reageer stukje, maar als je dan zeg maar de tekst hebt ingevuld en gericht plaatsen kiest wil ik dat hij automatisch het bericht op de topic aanpast.
Heb je dan wel wat documentatie gelezen? Van die meta hoef je namelijk niets te snappen.
Normaal gesproken staat dat in je <head> (is dus gewoon HTML), maar je kan hem ook in je <body> zetten. Dus je geeft een bevestiging dat het bericht geplaatst is en daaronder plak je die meta.
Ja, ik kan wel html maar ik gebruik nooit zoveel dingen in head, ik zet er alleen scripts neer en ik zet de title erin, want van dat andere snap ik niets. Ik ga denk ik gewoon javascript gebruiken