Jullie hebben een leuk script voor jullie oude forum, maar zouden jullie ook een script kunnen maken van de 'Reacties'. Zodat je kan reageren op een pagina.

Bijv.

Je ziet een script, met eerst een heleboel tekst, en daaronder kunnen users hun reactie geven. Dat zou ik ook graag willen op mijn site, hoe doen jullie dat?
kun je php en mysql? zo ja, dan kun je dat doen door middel van een formpje, daar gegevens (reactie) in laten vullen, en dat submitten naar de db. om de reacties weer te geven haal je de gegevens weer op uit de db.

kun je nog geen php en mysql, dan is het misschien verstandiger om dat eerst te gaan leren, want anders wordt het erg lastig.
Nou php kan ik een beetje, mysql niet, daarom vraag ik ook om een script :D ik denk niet dat ik de enige bent die dit wilt.... toch??
Nou, ik heb het geprobeerd, echt waar, maar de eerste lukt me niet en de tweede snap ik niet...ik heb ook op andere sites gekeken (o.a. websitemaken.be erg handig met scripts altijd) maar daar kon ik het ook niet vinden...tenminste, nooit in de zin waar ik het bedoel, meestal in de vorm van gastenboeken...

Reageren