Hee hallo,

Heb een vraagje, ben met een siteje bezig waarbij ik ook een pagina heb waarbij de bezoeker gegevens moet invullen en een eigen omschrijving kan plaatsen.
Nu wil ik dit doen met een HTMLeditor wat ik dan op kan slaan in de DB, maar alle editors kosten bergen met geld en heb echt overal gekeken en kan nergens een goed werkende of duidelijk te installeren editor vinden.....

Ik bedoel dus met een editor : denk aan Ebay als je een advertentie omschrijving kan plaatsen....

Wie kan me helpen .........
Dit?. Als dit is wat je zoekt ga ik opzoek naar de naam, dit is namelijk een opensource stukje javascript. Werkt echt grappig, ding is een jaar oud dus er zullen nu wel betere versies van zijn maar je snapt het idee.
WYSIWYG editor javascript, en dat dan in google doet wonderen. Des noods nog met open source erbij :)
Hee beste Pholeron,
ik heb je editor bekeken en inderdaad als je hem zelf gemaakt heb het ziet er wel OK uit...
Maar ik zoek er één die ik kan plaatsen in een <TD> ...... </TD>, zodat deze netjes in het invul formulier komt te staan...
Eigenlijk beodle ik ook een Editor waarbij je zelf kan kieen of je (X)HTML of gewoon tekst intyped.
Maar in ieder geval THX voor je reaaktie en uitteraard ook van de andere... Heb nu TMedit maar krijg hem niet op gang...
Als ik hem opstart krijg ik alleen maar dat ik het niet kan starten vanaf deze pagina ?

Heeft er nun iemand een kant en klare die ik zonder problemen ff snel kan neerzetten zodat ik mezelf weer met andere dingen kan bezig houden ....

Groeté raytevree
Ik heb het even opgezocht, mijn voorbeeld is hypertextarea. Makkelijk te gebruiken, en te verwerken.
Arjan Kapteijn schreef op 23.11.2005 11:40
Ik heb het even opgezocht, mijn voorbeeld is hypertextarea. Makkelijk te gebruiken, en te verwerken.

Hee toppie man, hij is niet zo uitgebreid, maar hier kan ik zeker ff mee verder....
Mijn dank is groot, niet zo ingewikkeld om te installeren ook..... TOPPIE en nog bedankt he..

Reageren