Mijn homepage is net vernieuwd en is voor iedereen te gebruiken, dus ook voor beginners. Hij is gratis, vrij snel opgebouwd, overzichtelijk ingedeeld, bevat veel links naar andere sites (o.a. zoekmachines) en je kunt er software halen (waaronder van mezelf!).. Ook is er geen reclame aanwezig en duiken er geen banners onverwachts op. Hij is bovendien ook (nu nog) tweetalig. Mijn thema is voornamelijk alles wat met muziek te maken heeft.
Neem eens een kijkje! :-)

Het adres is www.johndeboer.012webpages.com
Echt mooi ;)

Maar waar is de url? ^o)

Je was er wel als de kippen bij he? :-p
Maar heb nu het bericht gewijzigd en kijk: hij staat er nu wel bij! :-D
Ik wil niet veel zeggen maar ik zou hem eens grondig aanpakken.

[1] Gebruik van frames waardoor je moet scrollen bij de links. (Gebruik tabellen of divs)
[2] Die knoppen/buttons zijn niet veelzeggend, maw maak er mooie mouseovers van en zorg voor evengrote fontsize bij elke button
[3] Die irritante reclame moet toch echt weg ...
[4] De downloadspagina is te lang, probeer categorien.
[5] Zelfde voor zoeken
[6] Je site brengt niet echt iets naar voren,
wat heeft je site te melden?
[7] Als ik op links klik krijg ik in het linkerframe een giga lijst categorien, die elk weer een waslijst met zich meebrengen...
[8] Ik kan niet meer terug naar de normale navigatie en krijg weer andere buttons
[9] pc-abc werkt niet
[10] Filmarchief werkt niet
[11] Email is redelijk gevaarlijk, ik kan gewoon virussen meesturen -> probeer een contactformulier

Kom terug als dit is opgelost ;)
Twas niet de bedoeling je af te schrikken :P
Nee Mitch het is opbouwende kritiek en dat kan ik wel goed gebruiken :-D
Maar ben nog een btje in de testfase en ben nog lerende, vooral met PHP waar ik nog niet zo lang mee bezig ben...
En wat betreft die reclame.... tja tis een gratis site en dan kun je toch reclame verwachten... of weet jij een site waar ik gratis webhosting kan aanvragen die zowel PHP als MySQL ondersteunt?
Die heb ik wel, maar die service bieden ze nu niet meer aan, jammer genoeg.
Het ging er meer om wat jij zei "Ook is er geen reclame aanwezig en duiken er geen banners onverwachts op."
Maar dat is er dus wel.
Niet jokkebrokke he? ;)
Klopt...! hij stond eerst ook op een andere provider (onder www.jdb.myweb.nl) waar dus geen reclame en/of banners opdoken, en heb het vergeten aan te passen in de text!
Mijn excuses hiervoor
mijn computer blijft half hangen bij het bezoeken van die pagina.. bovendien staan er erg veel advertenties op en vind ik de website erg druk door veel effecten, bewegende dingen en het gebruik van kleur :))

is dit 1 van je eerste pagina's die je maakt ofzo?
Open je eigen topic, k :)

Ennuh Untitled Document als pagina titel kan echt niet ;)

Reageren