Hallo iedereen,
Ik ben een hobbyist die van zijn hobby zijn werk probeert te maken. Ik heb een website gebouwd gerelateerd aan WIFI hotspots.
Nu is deze site ook bedoeld voor hotspothouders en wil ik dus een ledensysteem maken. Ik heb al meerdere PHP-scripts geprobeerd en bewerkt maar ik kom niet tot het gewenste efeect. Het blijven toch een soort fun systemen.
Waar ik naar op zoek ben is een ledensysteem dat ondanks het nog steeds een hobby is, toch heel zakelijk is. Deze moet tevens makkelijk op mijn website te integreren zijn.
De profielpagina die door de leden worden aangemaakt moet het volgende bevatten:
Mogelijkheid voor uploaden van max 10 foto's ( deze optie moet door mij in te schakelen zijn qua aantal tot 10).
Textfields voor bedrijfsnaam, adres, postcode/woonplaats,land, telefoonnummer, email adres en homepage.
Tevens een groot textarea waarin men bedrijfsinfo en reclame in kwijt. Zonodig bijv. een prijslijst of menukaart in kunnen uploaden. Ook deze area moet door mij in en uit te schakelen zijn.
Verder moet het systeem de volgende (standaard)opties bevatten:
Inloggen
registreren
profiel wijzigen
multilogin
uitloggen.
Als men zich dan heeft geregistreerd moet men een activeringsmailtje ontvangen met een welkomstext die ik zelf kan bewerken.
Bij het registreren zijn er bepaalde velden die verplicht ingevuld zouden moeten worden anders gaat het registreren niet goed. Ook moet het systeem reeds gebruikte namen en email adressen herkennen.
Helaas kan ik nog niets bieden voor dit systeem dan alleen een vermelding op mijn site en evt. raclameruimte op mn site.
Als iemand me zou kunnen helpen, graag.
Groetjes NyoNG
1.187 views